IT Support Executive/IT Helpdesk

CÔNG TY CỔ PHẦN NHÀ THÁI
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Do PR to buy new and replacement equipment for stores and office blocks. Make Odoo User guide document for Store & Office.
Support for Aldo stores in Black Friday, Office sale, Outlet, Pop Up, Event 30/4, 20/10..
Understand the functions of the Odoo system to support End users. Support users when there is a problem related to the Odoo sales system. Handle and fix errors quickly to ensure the Store&039;s sales are unaffected.
Support and handle the fastest problems related to IT of CL- HN office block (Internet, printer, scan, Odoo system, accounting software application...).
Set up IT equipment (Internet, phone, card scanner, POS machine, printer, music device, speaker, amps, camera, TV...) according to the set plan. Handing over to Ops and SM of the store 02 days before the opening date
Create Sale channel: user, create warehouse, sales team, analytic account, update product price, Promotion price, Event... on Odoo system when receiving the request.
Troubleshoot at Aldo Stores in the North (Odoo sales system, Internet, printers, card scanners, phones, POS machines, Camera systems, speakers, amps, music equipment, TVs ...).
Coordinate with the construction team to set up the location of IT equipment (speakers, amps, music equipment, camera) to pull signal wires and power cords. Working with Suppliers, getting Internet, phone line, and IT equipment ready for new store

Yêu cầu công việc

Knowledge of computer hardware and software systems.
1- year experience in a similar position
Experience repairing hardware and office equipment: Printer, wifi, camera,...
Communication skills, support coordination skills, problem- solving skills
Report weekly and monthly work to superiors
Experience working with suppliers on warranty and maintenance of information technology equipment.
Experience in identifying, diagnosing, and supporting users with computer problems, advising on system upgrades or replacement equipment
Teamwork and problem- solving skills.
Graduated from College, University with a major in IT

Quyền lợi

12 days of annual leave per year.
KPI bonus based on seasons (Spring- Summer and Fall- Winter).
Participation in social insurance (full salary)
Discounts when shopping at ALDO, Highlands, and Pho24 stores, ...
Gifts and internal events for employees on holidays, New Year, and birthdays, ....

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-08 10:30:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin IT Support Executive/IT Helpdesk - Mã tin đăng: 4788857. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: 135/37/50 Nguyễn Hữu Cảnh, Phường 22, Quận Bình Thạnh, TP. Hồ Chí Minh, Việt Nam

Thông tin chung

Ngành nghề
IT phần mềm
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
07/12/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây