It Technical Support

CÔNG TY TNHH MAGNA MANAGEMENT ASIA (MMA)
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Job Summary:
Provide end- user and store support. Install, and configure hardware, and software, as well as solves basic technical problems. Resolve incidents, and service requests on time. Identify the root causes for issues, and incidents, and escalate to the proper IT Team if needed.
Roles and Responsibilities:

Provide technical support across the company (this may be in person or over the phone), including offices, stores, and warehouses.
Responsible for infrastructure operations & maintenance for offices, warehouses, and stores with level 1 support.
Work closely with other IT Teams to help fulfill user requests and resolve issues, and incidents.
Troubleshoot, and resolve level 1 service issues and user requests on time.
Participate in IT infrastructure projects, new store openings, …, and follow up with the assigned tasks.
Maintain documentation for daily operations, contribute to building up the knowledge base, and troubleshoot procedures related to IT infrastructure, network, software, and hardware.
Install, configure, and maintain computer hardware, software, systems, networks, printers, and scanners, follow up with the guidelines, and policies, and ensure software, security compliance.
Maintain, and monitor computer systems and network performance with a proactive mindset.
Periodically audit to ensure alignment with MAA policies and compliances.

Financial and Non- Financial Measures:

Achieve support SLA KPIs under MAA IT scope.
Responsible for computer and other IT infrastructure equipment setup, installations, and configurations.
Deliver required IT solutions, and follow the policies and standards under MAA IT scope.

Yêu cầu công việc

Yêu Cầu Công Việc
• College/Bachelor’s degree in Computer Engineering, Computer Science, Telecommunications Engineering, or a related field.
• Can work overtime (align with company compensation benefits and policies).
• Can work under a high- pressure environment and ability to proactively identify problems/circumvent roadblocks to deliver solutions on time.
• Have a proactive and service mindset.
• Have good organization, problem- solving, and logical thinking skills.
• Good English communication.

Quyền lợi

- Đào tạo
- Đồng phục
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp thâm niên
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
- Du Lịch
- Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 11:39:15

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin It Technical Support - Mã tin đăng: 4063185. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH MAGNA MANAGEMENT ASIA (MMA)

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
IT phần mềm
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Trình độ yêu cầu
Cao Đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây