ITSM Assistant Manager

FWD
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Mô tả công việc

As a ITSM Assistant Manager, you will be responsible for the following tasks:

Monitor and report on the performance and availability of ITSM processes and tools, using key performance indicators (KPIs) and metrics.
Manage the ITSM operations and automations team, including hiring, training, coaching, performance management, and career development.
Collaborate with IT and business stakeholders to understand their needs and expectations, and provide guidance and support on ITSM best practices and automation solutions.
Manage the ITSM operations and automations budget, ensuring cost- effectiveness and alignment with IT and business objectives..
Identify and implement opportunities for continuous improvement and automation of ITSM processes and tools, using agile and lean methodologies.
Manage the day- to- day operations of ITSM processes and tools, including incident management, problem management, change management, configuration management, service level management, and service catalog management.
Lead the design, development, testing, and deployment of ITSM automation solutions, using various technologies and platforms, such as scripting, orchestration, chatbots, RPA, AI, and cloud..
Ensure that ITSM processes and tools are aligned with ITIL standards, IT governance frameworks, and business requirements.

Yêu cầu công việc

Yêu cầu công việc

Minimum 4 years’ experience in IT Service Management, preferably in Finance institution, Insurance industry, IT Shared Services or consulting firms.
Ability to analyze, troubleshoot and resolve complex software applications or integration related problems.
Demonstrating experience working with ServiceNow platform.
Experience working in cloud environments like Azure and AWS and the integration with ServiceNOW platform.
Demonstrating experience working with automation tool.
Strong communication, collaboration and customer service skills.
Up- to- date knowledge of marketplace and technology changes pertinent to ServiceNow, monitoring tools, and ITIL processes, e.g. GenAI integration with MS OpenAI or NOW Assist in ITSM Pro.n
Good command of spoken and written English
5 years’ experience in ITSM operations and automations, preferably in a leadership role
Applies standard methodology, techniques, procedures and criteria.

Degrees & Certifications:

Certified as ServiceNow – System Administrator (CSA)
Automation tools certification (e.g., Ansible, Terraform, UiPath, etc)
ITIL V3/V4 Certification.
Bachelor&039;s degree in computer science, information systems, engineering, or related field

Quyền lợi

Tại sao bạn sẽ yêu thích làm việc tại đây

Health insuran
Attractive salary and benefits 

Health insurance for employee + spouse & children 
Professional and multi- culture working environmentce for employee + spouse & children 
Extensive leave up to 21 days per year

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-09 12:05:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin ITSM Assistant Manager - Mã tin đăng: 4630965. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Assistant manager

FWD

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
14/10/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây