Junior Customer Service

CÔNG TY INFINOX GLOBAL
Mức lương
7 - 10 triệu
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

- Communicating and coordinating with colleagues as necessary.
- Responding promptly to customer inquiries.
- Ensure customer satisfaction and provide professional customer support.
- Participate and support company event, closely work with other department to brand company.
- Processing orders, forms, applications, and requests.
- Maintaining a positive, empathetic, and professional attitude toward customers at all times.
- Communicating with customers through various channels.
- Knowing our products inside and out so that you can answer questions.
- Other tasks from Manager, BOD team or HR.
- Translation if needed.
- Acknowledging and resolving customer complaints.
- Providing feedback on the efficiency of the customer service process.
- Managing a team of junior customer service representatives.
- Keeping records of customer interactions, transactions, comments, and complaints.

Yêu cầu công việc

- Under 27 years old (<1996).
- Have a progressive spirit, eager to learn, positive mindset.
- Experienced with any jobs but at least 6 months (Accepted students who are waiting for graduation).
- Good at English, fluently is a plus.
- Working time: Officially from Mon – Fri.
- Working time: Ready to work at evening shift and weekend shift (Can work from home for these shift).
- Honest and careful, good work attitude.

Quyền lợi

- Official working time: 7h30min/day.
- Phone fee, parking fee support.
- Opportunity to promotion to higher position and better benefit for official staffs.
- Company monthly sport activities.
- Company trip: 1- 2 trip/year (travel abroad).
- Onboard training and job training.
- Salary: $300– $500 (2 months of Probation).
- Local insurance optional.
- Working in an international environment with foreign colleague.
- Health care package once/year.
- Annual leave: 12 days/year, excluded official holiday.
- Laptop/computer support.
- Monthly competition award.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-07 06:10:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
24/09/2025
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Junior Customer Service - Mã tin đăng: 5087500. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY INFINOX GLOBAL

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây