Junior IT Support/ IT Help Desk

CÔNG TY TNHH AMARIS VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

About the job:
Request, Incident & Problem Management

Perform routine review of the RPA/Interfaces and ensure RPA/Interfaces are running successfully.
First point of contact (L1 and L2) for any incidents, Request and support queries.
Complete root cause analysis, Update Process Design Documentations and RCA Report.
Analyse, troubleshoot and resolve incidents and support queries raised by business users.
Ensure tickets are updated with correct details.
For tickets which needs to be escalated to vendors, follow up with vendor for end- to- end ticket closure. Ensure prompt communications with users for incidents and queries updates.

Operations

Perform configuration changes.
Support Testing activities (perform IT testing, prepare test scripts, coordinate with stakeholders and track the progress).
SLA management and Reporting.
Update Specifications and SOPs as needed.
Perform routine review of the RPA/Interfaces and ensure RPA/Interfaces are running successfully.
VA Issue List tracking and remediation efforts.
Support maintenance activities (such as arranging for downtime, resumption and updates stakeholders on thestatus).
Perform routine health check of the applications.
Update Documentations and Knowledge Portal.

(Training will be provide!)

Yêu cầu công việc

About You :

Bachelor’s degree or college’s degree in information technology or similar technical fields.
Strong Communication Skills in English.
Independent and self driven.
1+ year of similar experience of being an IT Application Support Analyst/ IT Helpdesk.
Knowledge and Certification of Best Practises of IT Ops – e.g. ITSM ITIL.

Quyền lợi

EQUAL OPPORTUNITY
Amaris Consulting is proud to be an equal opportunity workplace. We are committed to promoting diversity within the workforce and creating an inclusive working environment. For this purpose, we welcome applications from all qualified candidates regardless of gender, sexual orientation, race, ethnicity, beliefs, age, marital status, disability or other characteristics.
Why AMARIS?

Skills Development: a Boost in your Career
Regular Project Reviews with Manager and Client
Yearly performance appraisals
Over 500 training courses in our ACADEMY catalogue
Customized career development
Various Projects linked with Innovation & Hi- Tech
E- Leaning with UDEMY
Dynamic Promotions
Attractive perspectives
Exceptional Benefits
Annual leaves
Private healthcare insurance and full salary starting from the Probation period
Bonuses on Referrals and Business development
Medical checkup
Rewards
Gift for special occasions
Be Connected to a Community
Sports & Gaming Activities
Company Trips
Team- buildings
After- works
Social Network
Stimulating Working environment
Woman Day, Autumn Party

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-07-19 06:00:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Junior IT Support/ IT Help Desk - Mã tin đăng: 4493036. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Lầu 15 Tòa nhà Viettel, 285 Cách Mạng Tháng 8, Phường 12, Quận 10, TP. Hồ Chí Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
IT phần mềm
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 1 năm
Trình độ yêu cầu
Trung cấp - Nghề
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
27/08/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây