Junior IT Support / IT Help Desk

CÔNG TY TNHH AMARIS VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

About the job:
Request, Incident & Problem Management

First point of contact (L1 and L2) for any incidents, Request and support queries.
Ensure tickets are updated with correct details.
Perform routine review of the RPA/Interfaces and ensure RPA/Interfaces are running successfully.
For tickets which needs to be escalated to vendors, follow up with vendor for end- to- end ticket closure. Ensure prompt communications with users for incidents and queries updates.
Complete root cause analysis, Update Process Design Documentations and RCA Report.
Analyse, troubleshoot and resolve incidents and support queries raised by business users.

Operations

VA Issue List tracking and remediation efforts.
Perform routine review of the RPA/Interfaces and ensure RPA/Interfaces are running successfully.
Perform configuration changes.
Support Testing activities (perform IT testing, prepare test scripts, coordinate with stakeholders and track the progress).
Support maintenance activities (such as arranging for downtime, resumption and updates stakeholders on thestatus).
SLA management and Reporting.
Update Specifications and SOPs as needed.
Update Documentations and Knowledge Portal.
Perform routine health check of the applications.

(Training will be provide!)

Yêu cầu công việc

About You :

1+ year of similar experience of being an IT Application Support Analyst/ IT Helpdesk.
Strong Communication Skills in English.
Independent and self driven.
Bachelor’s degree or college’s degree in information technology or similar technical fields.
Knowledge and Certification of Best Practises of IT Ops – e.g. ITSM ITIL.

Quyền lợi

EQUAL OPPORTUNITY
Amaris Consulting is proud to be an equal opportunity workplace. We are committed to promoting diversity within the workforce and creating an inclusive working environment. For this purpose, we welcome applications from all qualified candidates regardless of gender, sexual orientation, race, ethnicity, beliefs, age, marital status, disability or other characteristics.
Why AMARIS?

Skills Development: a Boost in your Career
Regular Project Reviews with Manager and Client
Over 500 training courses in our ACADEMY catalogue
E- Leaning with UDEMY
Yearly performance appraisals
Various Projects linked with Innovation & Hi- Tech
Customized career development
Attractive perspectives
Dynamic Promotions
Exceptional Benefits
Rewards
Private healthcare insurance and full salary starting from the Probation period
Annual leaves
Bonuses on Referrals and Business development
Medical checkup
Gift for special occasions
Be Connected to a Community
Sports & Gaming Activities
Company Trips
After- works
Stimulating Working environment
Team- buildings
Woman Day, Autumn Party
Social Network

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-07-18 16:55:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Junior IT Support / IT Help Desk - Mã tin đăng: 4491069. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Lầu 15 Tòa nhà Viettel, 285 Cách Mạng Tháng 8, Phường 12, Quận 10, TP. Hồ Chí Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
IT phần mềm
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/09/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây