Key Account Manager (Beauty Chains)

CÔNG TY TNHH MINTHACARE
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

As Key Account Manager, you will represent our brand for the retail channel and work daily with our key customers (cosmetics, e- commerce and any important customers). Beside that, you&039;ll visit and develop the sales of our brand. Follow and implement our marketing campaign by using the tools and materials defined by the marketing department (product, speech, promotion program, event, assortment, display). Coordinate with the customers and the company the good implementation of the marketing campaign. Respect the company policy and make sure our retailers respect it. Develop the relationship with the customers and the staff and your customers portfolio. Coordinate our Beauty Advisor team.
Scope of Responsibilities
Sales:

Plan and visit your customers daily.
Take purchase orders from customers.
Prepare the visit in order to have a successful sales and good marketing campaign implementation.
Make sure that our retailers respect our policy.
Increase sell in and sell out.
Follow the sales performance of your customers in order to advise them.
Follow the referencing of the products (amount of SKU sold by the customer).
Increase the visibility of the brand.
Look and find new customers.
Implement the sales support provided by the company (promotion, samples, combo, merchandising…)
Negotiate deals with customers.

Training:

Advise and plan express training at the end of the visit.
Give to retailers the training document produced by the company.
Train customers on our products and brand to develop the advice.
Keep customers motivated to advise our products.
Help to coordinate class training or group discussion between the company and the customers.

Merchandising:

Set display to increase the visibility in stores.
Set merchandising tools produced by the marketing department in the store.
Follow and implement our planogram and merchandising policy at each visit.
Make sure that the product&039;s presentation is respected.

Marketing:

Follow the marketing Campaign prepared by the company.
Use the tools provided by the company.
Respect and follow the brand image and speech.
Take part in the development of the brand image.
Introduce to your customers and implement the marketing campaign.

Reporting:

Report the field activities and the information collected on the field (visit, customers, sales).
Report essential information from the market and the competitors.

Event:

Support team in the coordination of events.
Negotiate and implement events and activities with your customers (group discussion, sales event).

People:

Train and coach BA team on field about product, brand DNA, selling skill, advising skill, …
Support BA team on the job site to hit the company’s objectives.
Make sure the execution of BA in store as per the company’s regulation.
Build a high- performance BA team.

Other:

Other tasks from the company if any.

Yêu cầu công việc

Flexible, hard- working, work pressure, retail channel insight.
Negotiation, communication, selling, team management, analysis, planning, timing management skills.
English workable.
At least 4 years as Key Account Supervisor level up in the health and beauty industry, dermatology cosmetics.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-26 00:55:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
17/07/2025
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Quan hệ đối ngoại
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Key Account Manager (Beauty Chains) - Mã tin đăng: 5142265. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH MINTHACARE

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây