L2 Technical Support Engineer (Service Desk)

CÔNG TY TNHH MTV VIỄN THÔNG QUỐC TẾ FPT
Mức lương
18 - 21 triệu
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
3 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Perform other IT- related tasks as required by management.
Receive support requests, incident reports, and inquiries related to technical issues regarding services provided by the company (including Server, Office 365, LeaseLine, VoIP, FTTH, Camera, and Wi- Fi) via email and phone.
Prepare regular reports or as requested by management.
Analyze and categorize information to forward requests to relevant departments while monitoring the progress of their execution.
Monitor the Key Performance Indicators (KPIs) of various units.
Operate the system for monitoring and alerting of incidents, proactively check, and notify customers of any issues.

Yêu cầu công việc

Bachelor&039;s degree from a university majoring in information technology or telecommunications.
Certifications in System: MCSA/MCSE, or Network/VoIP: CCNA/CCNP.
Basic skills in service management, knowledge of networks, computers, and Microsoft Windows operating systems.
Prioritize experience in support and understanding of services such as LeaseLine, FTTH, VoIP, Server, Mail, M365, Google Platform, and Cloud Platform.
Good communication and problem- solving skills, hardworking, eager to learn, and able to handle work pressure.
Ability to analyze and identify changes, and propose system improvements to serve work requirements.
English proficiency: IELTS 5.0 or higher, fluent communication in English, or HSK3 or higher in Chinese is an advantage.

Quyền lợi

Annual income equivalent to 18–21 million VND per month (including the 13th- month salary and other bonuses according to company regulations).
According to Labor Law, social insurance is 100% free for FPT employees.
50% discount on FPT internet and television services.
Annual travel and vacation.
Participation in advanced professional and vocational training courses.
Competitive income based on competence and experience, including base salary and job- related allowances.
Regular health check- ups.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-15 14:00:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin L2 Technical Support Engineer (Service Desk) - Mã tin đăng: 4711530. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: Tòa nhà TNR, 54A Nguyễn Chí Thanh, Đống Đa, Hà Nội

Thông tin chung

Ngành nghề
Kỹ thuật
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
3 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
13/11/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây