Licensing Management & Development - Customer Support

CÔNG TY CỔ PHẦN METUB VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 4 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- Evaluate and understand customer requirements to deliver optimal service.
- Proactively identify and pursue sales opportunities.
- Develop and implement a strategy for customer service with the overall objective of improving customer satisfaction, operational efficiency and quality of service.
- Own the end- to- end customer service experience, collaboration with other departments (e.g. sales) and other Operations teams where necessary.
- Establish and nurture long- term relationships with customers through transparent communication.
- Understand music industry, streaming platforms algorithm and provides consultancy to-
- Maintain the music distribution system to answer all questions and emails of partners.
partners on music tracks/album release and monetization strategy.
- Collect and analyze customer feedback, handle complaints to build strategies for improving the overall customer experience and fostering loyalty.
- Understand music copyright laws & practices and provides sound advice to stakeholders
- Prepare related documents and work with different stakeholders (music publishers, record
labels, etc.) to obtain music license as requested.
- Collaborate in the enrichment of our knowledge base by writing articles and by identifying new relevant subjects in order to improve Support team
- Managing music workshop/ event projects to engage with partners if any.
- Align with different stakeholders to execute the distribution successfully
- Tracking customer service KPIs and metrics
- Other assigned tasks by line manager

Yêu cầu công việc

- Fresh graduate or Having minimum 2 years experience experienced as Account
- Having a youthful, dynamic spirit and love to create content
Executive/ Customer Support for talent companies;working with KOLs, celebrities is an advantage.
- Having good communication and presentation skills.
- Having passion for researching and creating entertainment content on digital platforms
- Having a good knowledge of the music industry, and procedures related to music
copyright

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Phụ cấp thâm niên, Nghỉ phép năm, CLB thể thao

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-23 06:50:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Licensing Management & Development - Customer Support - Mã tin đăng: 4586281. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Tầng 8, Dream Plex, số 195 Điện Biên Phủ, Phường 15, Quận Bình Thạnh, TP. Hồ Chí Minh, Việt Nam

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 4 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
20/09/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây