Marketing Executive

CT CP TẬP ĐOÀN THÁI TUẤN
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Marketing Planning and Reports:

Track and update ROI results as well as qualitative feedback of major initiatives.
Assist Head of Marketing Franchise in developing yearly Marketing Plans,incl. Marketing campaigns and Collection launches.
Track and report of competitors’ data and market trends
Ensure regular, clear and effective communication of Marketing activities

Budget Management:

Plan Marketing Budget according to approved Marketing CalendarSystematically manage and track the monthly spending and be able to anticipate the gap between plan and actual

Event/ Campaign management:

Assist Head of Marketing in planning and budgeting of all types of event as per Global/ Regional guidelines in realizing Marketing and business objectives.
Expand partnership programs/ Co- events.
Deliver qualitative execution of events by closely and effectively partner with all related functions internally and externally.
Take charge of communication with all stakeholders e.g VM, Brand team, Product team on event details and support needed.

PR Communication:

Develop and manage Communication Plan all channels in order to deliver Brand’s DNA, Brand Value and positioning.
Writing creative & inspired contents (Online & Offline) all channels
Building strong working relationship with Media, Press, KOL, stylist… Adding value to PR/ Event/ Content/ CRM activities

Promotion Execution & CRM:

Market research and update on Marketing report – suitable Action Plan;
Preparing for MOIT application, or partnership offers.
Coordinating with internal team for internal approval process.
Other tasks as assigned by manager/BOD
Responsible for customer data analysis, regular tracking of prioritized client segments to set objectives of client recruitement, retention, & re- activation
Coordinating with Designer and Suppliers to deliver Promotion Packaging: Design, Printing, Branding Service & Communication,…

Yêu cầu công việc

At least 3 year experience in the same position in Retail Lifestyle, luxury.
Bachelor degree in Business Administration/ Marketing or related field with international Fashion industry or Advertising/ PR agency.
Good at English communication skills.
Knowledge of:

• Understanding of lifestyle retail industry.• Good understanding of luxury brands and market players are advantage

Other requirements:

• Organization, Planning Skill, Problems solved;
• Excellent creative thinking skills
• Good communication and interpersonal skills

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-27 11:17:14

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Marketing Executive - Mã tin đăng: 4208123. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: 1/148 Nguyễn Văn Quá, P.Đông Hưng Thuận, Q.12, HCM

Thông tin chung

Ngành nghề
Marketing - PR
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
20/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây