MARKETING EXECUTIVE

CÔNG TY TNHH THƯƠNG MẠI DỊCH VỤ ĐƯỜNG MÒN ĐÔNG DƯƠNG
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

A Marketing Executive is responsible for planning, developing, and executing marketing strategies to promote a company&039;s products or services. This role involves a mix of creative, analytical, and strategic tasks that aim to increase brand awareness, attract new customers, and retain existing ones. Marketing Executives work closely with other members of the marketing team, as well as with sales, product development, and external agencies, to deliver cohesive and impactful marketing campaigns.

Deploy email blasts in coordination with email marketing plan as directed by Director of Creative & Marketing
Create monthly content for newsletters/Press release
Support to format existing resources to ensure digital content is consistent and effective
Be available at all times to do email blast for individual markets and segments for crisis, disasters updates and typhoon news update.
Maintain the Trails of Indochina blog, including working with key team members to source content articles
Support to maintain Trails of Indochina website
Assist in developing and implementing social media strategies that align with business goals.
Using Agile as essential email marketing tool
Create content for destination banners
Proofread materials before publication
Support Marketing Team with content to upload to consortia websites
Create content for our blog
Keep others informed by sharing information
Coordinate with Product Image gallery executive to provide high resolution photos to clients/suppliers/partners
Work with Marketing Supervisor to approve social media messaging, content for infographics on social media (Pinterest, Facebook, Instagram, Twitter, etc.)
Track and analyze the performance of social media campaigns using tools like Google Analytics, social media insights, and other analytics tools.
Coordinate with Marketing team to manage social media channels including scheduling, content creation, reporting and execution of the social media marketing plan.
Assist to create taglines for promotions
Identify and capitalize on trends, hashtags, and opportunities for content creation
Coordinate with Marketing Team to create Creation promotions for email marketing
Produce monthly newsletters and any promotions
Attend regular training courses provided by the company / seminars / trade shows to keep up to date with the travel industry
Assist with marketing materials to upload onto the consortia website, including promotions

Yêu cầu công việc

Basic marketing knowledge in Travel industry/travel trade/Tour Plan
Excellent MS Office
Honest and self- motivated
General Tourism knowledge
Tertiary studies in Trade or Business
Good written and spoken English
Product knowledge/geographical of SE Asia and Vietnam
Preferable experience working in the Tourism industry
Detail oriented

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-24 04:55:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin MARKETING EXECUTIVE - Mã tin đăng: 4590804. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH THƯƠNG MẠI DỊCH VỤ ĐƯỜNG MÒN ĐÔNG DƯƠNG

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Marketing - PR
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 Năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
22/09/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây