Marketing Management

CÔNG TY TNHH SEMIR INTERNATIONAL VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 5 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Strategic Planning & Leadership:
Lead brand marketing direction to achieve revenue, growth, and brand recognition goals.
Analyze market trends, consumer behavior, and competitive landscape to identify opportunities.
Develop and execute comprehensive marketing strategies aligned with business objectives.
Collaborate closely with sales, product, and operations teams to drive market growth.
Brand Development & Management:
Develop and execute brand marketing campaigns, start offline but link to online, to enhance market presence.
Oversee all aspects of brand management, ensuring consistent brand messaging and positioning.
Drive the creation of compelling content and storytelling across all marketing channels.
Digital & Performance Marketing:
Stay current with the latest trends in digital marketing and implement best practices.
Utilize analytics to measure the effectiveness of campaigns and optimize for better performance.
Develop and manage data- driven digital marketing campaigns, including SEO, SEM, email marketing, social media, and more.
Product & Customer Marketing:
Collaborate with product teams to define go- to- market strategies for new product launches.
Define and organize offline events based on customer insight and marketing trend.
Develop customer segmentation strategies and create targeted marketing initiatives.
Ensure a seamless customer journey and strong brand experience across touchpoints.
Funcitional Management:
Collaborate with external agencies, media, and other partners as needed.
Collaborate with internal team to define the goal, strategies and key actions ensure key performance indicators (KPIs) and achieves marketing goals.
Budgeting & ROI:
Continuously monitor and improve marketing efficiency through testing and data analysis.
Report on key metrics and campaign performance, demonstrating a return on investment (ROI).
Develop and manage the marketing budget, ensuring cost- effective use of resources.

Yêu cầu công việc

Education:
Bachelor&039;s degree in Marketing, Business Administration, or related field (MBA preferred).
Experience:
Experience in both B2B and B2C environments is a plus.
5+ years of experience in marketing
Proven track record of driving successful marketing strategies and campaigns.
Vietnam marketing experience and Global marketing experience is a strong advantage.
Skills:
Ability to translate market insights into actionable strategies.
Strong leadership with multi tasks organization skills
High level of creativity and innovation, with a results- driven mindset.
Expertise in digital marketing, data analytics, and marketing automation tools.
Excellent communication, presentation, and project management skills.
Soft Skills:
Interesting in startup company experiences
Excellent interpersonal skills, able to collaborate with different departments and stakeholders.
Adaptable and able to thrive in fast- paced, dynamic environments.
Passionate about brand- building and delivering exceptional customer experiences.
Strong strategic thinker with the ability to make data- driven decisions.
KPIs:
Customer acquisition and retention rates.
Return on marketing investment (ROMI).
Increase in brand awareness and market share.
Revenue growth driven by marketing activities.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Du lịch nước ngoài, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-25 20:50:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Marketing Management - Mã tin đăng: 4676302. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH SEMIR INTERNATIONAL VIỆT NAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Marketing - PR
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/10/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây