Marketing Manager (base Can Tho)

CÔNG TY CỔ PHẦN BỆNH VIỆN ĐA KHOA HOÀN MỸ CỬU LONG
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Cần Thơ; Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
5 - 10 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Main task:

Responsible for the mobilization and allocation of Marketing resources in coordination with departments to operate effectively.
Implement the group&039;s orientation and develop marketing plans and improve brand awareness in the medium and short term for the hospital; Develop Branding, Product Marketing, and Digital Marketing activities on digital platforms;

Detail description:

Implement, research, identify, initiate and promote strategic marketing opportunities, partnerships to attract and convert new customers, strengthen HMCL&039;s brand positioning.
Provide flexible tools to support sales and drive revenue growth including websites, product catalogs, press releases, customer research and customer experience, blogs, customer portals and a variety of potential social channels.
Consult with the Board of Directors and be responsible for reviewing the performance and organizing the operation of marketing- related activities.
Implementing "Hoan My" brand guideline and developing HMCL&039;s brand message in Mekong Delta market; especially in Can Tho and surrounding provinces.
Organize media campaigns and handle media crises in a timely manner to maintain HMCL&039;s brand position.
Collaborate with professional, sales, and related departments to design product packages, Trade Marketing programs suitable for each stage.
Developing, controlling and approving the content of all digital and traditional media activities.
Propose criteria for evaluating the effectiveness of Digital Marketing activities.
Attract and develop partners, social channels, and influential KOLs & KOCs in the industry to increase brand communication.
Manage and plan the growth of digital media channels; including: email, SEO, FB, Zalo, Instagram, Tiktok LinkedIn...
Evaluate and segment Customer files and develop communication plans for product package promotions. HMCL&039;s services reach the right target audience.
Regularly monitor and analyze performance and growth indicators related to brand indexes, top of mind, coverage, and brand health indicators of the HMCL brand.

Yêu cầu công việc

Bachelor of Economics, Commerce, Marketing; at least 2 years of experience in an equivalent position;
Understand Marketing activities in the hospitality industry; having experience working in hospitals is an advantage;
English communication skills
Planning and presentation skills.
Analytical and logical abilities;
Enthusiastic participation in community activities organized by the Hospital/Department
Proven experience in Branding, Strategic Marketing.
Conflict and disagreement handling skills.
Proficient use of Ms Office software.
Communication skills; Team building and leadership
Knowledgeable about Google, Facebook, etc.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Phụ cấp thâm niên, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-17 08:20:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Marketing Manager (base Can Tho) - Mã tin đăng: 4649754. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY CỔ PHẦN BỆNH VIỆN ĐA KHOA HOÀN MỸ CỬU LONG

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
5 - 10 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/11/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây