[Mm Mega Market Hải Phòng] Customer Service Manager

CÔNG TY TNHH MM MEGA MARKET VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồng Bàng, Hải Phòng
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 2 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- All operations must be achieved in accordance with relevant SOPs and other Working instructions.
- To contribute toward the profitability of the business by ensuring the smooth running of the store and responsible departments serve both the internal customer (Sales Floor and Sales Force) and our external customers in an efficient and professional manner.
* ROLE
- Develop employees’ skills by on the job coaching and implement succession planning within department.
- Execute SO strategies in a timely manner. Act as an information bridge between SO, store, customer and government bureaus/ consumer associations.
- Help store to achieve its targets for sales, profit, shrinkage, stock control and customer service by implementing the highest standards of daily basic management
- Assist SGM in negotiating contracts with external service providers such as Cleaning Company, Taxi Company, etc… and developing general initiatives to reduce costs and inefficiencies in store
* Internal management:
* KEY RESULT AREAS
- Achieve the desired level of service in store for both internal and external customers.
- Ensure that the standard of service provided meets the minimum requirement as stated in the contract.
- Ensure all company’s SOPs, National and Local government regulations are properly implemented in all departments of the store
- Ensure that all areas in store are clean & tidy.
- v External service management (cleaning company, free delivery service etc.)
- Ensure that all licenses and permits are renewed and up to date
- Assist Store General Manager to forecast cost for store
- Also benchmark costs and work to reduce them via annual contract negotiations and/ or reduced consumption in store.
- Ensure that all the processes related to free gift, voucher, cash, customer service, customer complaint are being implemented with the highest level of operational standards
- Be responsible for Customer service Departments&039; performance with regards to commercial KPI results.
- Ensure all tasks of Main Cashier Department as Payment, Credit Debit, Cash & Reports are checked carefully.

Yêu cầu công việc

- Communication skills in both English and Vietnamese
- Bachelor degree or equivalent qualifications, preferably in Business, Economic or related discipline. (Must have)
- Training and coaching, Time Management skills
- Strong organisational ability
- Can use Word, Excel, and GMS.
- Can quickly adapt own knowledge to develop skills on other department in within the store.
- Ability to deal with internal & external stakeholders
- 3 years working in management in both a sales environment and an environment where frequent contact to government bureaus whose job is to supervise the activity of retailers and wholesalers was required.
- Creativity and willing to learn. Self- disciplined with ability to work under stress
+ Mature, calm, flexible, confident & assertive
+ Customer oriented, problem solvers

Quyền lợi

Chương trình chăm sóc sức khỏe nhân viên & gia đình Lương tháng 13 15 ngày phép/năm Thưởng KPI 3 tháng/năm tùy thuộc vào performance cá nhân & công ty

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-03 23:58:17

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin [Mm Mega Market Hải Phòng] Customer Service Manager - Mã tin đăng: 4125629. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: Lô B, Khu Đô thị mới An Phú – An Khánh, Phường An Phú, Quận 2, Tp.HCM

Thông tin chung

Ngành nghề
Bán hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 2 năm
Trình độ yêu cầu
Đại Học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
22/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây