Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng/Customer Service - Tiếng Anh Tốt Lương Từ 22 Triệu

CONG TY CO PHAN DAU TU VA XAY DUNG HUD1
Mức lương
22 - 26 triệu
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu kinh nghiệm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Job Purpose: Interact with customers to provide and process information in response to inquiries, concerns
and requests about products and services.

Duties and Responsibilities:
• Communicate and coordinate with internal departments
• Process orders, forms, applications and requests
• Follow up with customers to ensure high- level satisfaction and determining future requirements
• Handling and resolving customer complaints, obtaining and evaluating all relevant data to handle complaints and inquiries.
• To perform ad hoc duties assigned by team leader as when needed
• Ensure all inquiries are answered in a professional and timely manner and transferred, where appropriate, to the relevant department
• Perform customer verifications
• Follow up on customer interactions
• Provide a friendly and professional welcome to customers, presenting a positive impression of themselves and the organization
• Deal directly with customers either by telephone, electronically (email/Chat)
• Responding promptly with accurate and timely information to customer inquiries regarding products and services of the organization
• Record details of inquiries, comments, complaints and actions taken

Yêu cầu công việc

- Knowledge of Sports (Football) and Esports is an advantage.
- Job knowledge
- Fluent communication in English is an advantage.
- Communication skills.
- Microsoft Office skills.
- Knowledge about Facebook and Zalo usage (build profile, manage profile, etc.)

Quyền lợi

- Comprehensive training and development opportunities
- Fixed monthly allowance: 150 USD
- Flight tickets provided for relocation
- Strict adherence to security protocols
- 10 days medical leave
- Company trip
- Free coffee, milk
- Monthly teambuilding allowance
- Secured overseas employment visa/work permit
- Lunch provided (Complimentary lunch)
- Accomodation provided (after probation 300USD Accomodation allowance)
- 30 days annual leave
- Year End Bonus and increment for good performance
- Referral bonus: 100USD/ per successful candidate

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-20 02:20:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng/Customer Service - Tiếng Anh Tốt Lương Từ 22 Triệu - Mã tin đăng: 4567990. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CONG TY CO PHAN DAU TU VA XAY DUNG HUD1

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu kinh nghiệm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
19/09/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây