Nhân viên Chăm sóc Khách Hàng/ Guest Relation Officer (2nd language is Korean)

MOVENPICK RESORT PHAN THIET
Mức lương
2 triệu/tháng
Địa điểm làm việc
Phan Thiết, Bình Thuận
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Job Purpose:
As a Guest Relation Officer for Korean guests, you will be responsible for assisting and greeting guests from South Korea with their overall hotel experience. You will be responsible for maintaining the hotel&039;s high standards of customer service and ensuring guests are satisfied with their stay.
Responsibilities:
- Ensure that all documentation and forms necessary for check- in, check- out, and other guest services are properly completed and filed.
- Develop an in- depth understanding of the local community, including Korean culture and customs, and use this knowledge to provide personalized recommendations and experiences for Korean guests.
- Provide assistance to Korean- speaking guests in checking- in and checking- out of the hotel and any other queries or requirements they may have.
- Keep track of guest complaints and feedback and take appropriate actions to ensure that guest expectations are met or exceeded.
- Cultivate and maintain positive relationships with guests and promote hotel services and amenities.
- Respond to guest inquiries and complaints in a timely manner and ensure that guests receive proper resolution, always maintaining a courteous and welcoming demeanor.
- Coordinate with other departments in the hotel, including Housekeeping and Food and Beverage, to ensure that guest requests and preferences are properly communicated and addressed in a timely manner.

Yêu cầu công việc

Requirements:
- Excellent verbal and written communication skills in English.
- Strong interpersonal skills with the ability to work effectively and collaboratively in a team environment.
- Fluent in Korean (both written and spoken).
- Minimum of two years of experience in a customer- facing role in the hotel or hospitality industry.
- Detail- oriented and well- organized.
- Good computer skills and a working knowledge of hotel reservation systems and software.
- Demonstrated ability to remain calm under pressure and handle guest complaints with a positive attitude.

Quyền lợi

Benefit:
2 days off / week
International work environment
Full Social Insurance
Accommodation for Candidate who come from another city
Duty meal
Shuttle bus from the hotel to City and back
Service charge

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-01 14:46:37

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Nhân viên Chăm sóc Khách Hàng/ Guest Relation Officer (2nd language is Korean) - Mã tin đăng: 3648895. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

MOVENPICK RESORT PHAN THIET

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/09/2023
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây