Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng Quốc Tế

CÔNG TY CỔ PHẦN VĨNH HOÀN
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Tiền Giang
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Present new products, their benefits and applications to meet customers’ demands;
Travel overseas to participate in international exhibitions; visit prospects and customers; and maintain existing customer relationships;
Follow up with the transaction until products are delivered, received, and paid;
Be a coordinator and translator between customers and factory;
Proactively provide comments and feedback to improve workflow and communication among colleagues and departments.
Guide and arrange factory tours and audits for customers;
Reply to customers’ inquiries via emails, face to face meetings, virtual meetings and phone calls;
Participate in weekly sales meetings to review and discuss challenges and achievements during the week;
In coordination with marketing staff, prepare and attend exhibitions (if any) and trade shows;
Negotiate contracts and pricing agreements while ensuring profitability.
Once receive customers’ complaints, convey to Quality Management Department and co- ordinate to reply and solve the complaints;
Offer products to customers based on their requirements;
To learn about our first- grade and processing capabilities, in addition to becoming familiar with our vast portfolio products. You will spend time training with various departments to learn about and support our export operations. After the onboarding period, you will support the sales team manage the day- to- day operations of key- accounts, and will also be given the opportunity to find new customers within a defined territory/channel;

Yêu cầu công việc

Excellent presentation skills and competent in using Microsoft Office tools to create professional reports and presentations;
Chinese or Japanese language is preferable;
University degree in foreign trade, marketing, or economics;
Good verbal and written communications skills in English (study abroad is preferred) (Ielts > 6.5);
Work efficiently and effectively as an individual and in teams.
Work experience in sales B2B in Food Industry (advantage);
Good communication and negotiation skills;
Apply with English CV
Available for traveling as necessary;

Quyền lợi

Having chance to work for worldwide customers and partners;
Gaining clear view of your career path and attractive salary;
Receiving training opportunities including many technical seminars and soft skill training courses;
Competitive salary, all benefits followed Vietnamese labor law, plus 13th- month salary, bonus;
Meal
Annual health check- up;
Having a company car to pick up from Ho Chi Minh;
Company trip at least once per year;

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-18 06:00:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng Quốc Tế - Mã tin đăng: 4727284. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: Quốc lộ 30, Phường 11, TP. Cao Lãnh, Tỉnh Đồng Tháp.

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
16/11/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây