Nhân Viên Đào Tạo Thu Ngân & Dịch Vụ Khách Hàng

CÔNG TY TNHH AEON VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Training Cashier & CS skills for all store
- Re training for staff in current store.
- Make and update manual for store. Training staff by manual.
- Trainining for staff in new store and new member.

Decreasing mistake of service at all stores:
- Listen to customer&039;s opinions, propose solutions, propose to superiors.
- Listen to the store staff , find out the problem and propose a solution.
- Check custormer survice, cashier skill for each store.

Support new store opening:
- Support open and closing store.
- Modify, update training document, organize the training class, make to do list etc

Make and check DWS for all store for each department

Improving a long queue at Cashier counter.

Yêu cầu công việc

Minimum 02 years of related experience, working in Cashier or CS manufacturing.
Had experience to manage team.
Good communication skills
Detail oriented and be able to handle multi- tasks. Good planning, organizing and time- management skills
Strong sense of aestheticism

Quyền lợi

Dynamic and professional working environment
Discount on purchases at the entire supermarket system
Competitive salary and bonus
Many training programs develop competencies, expertise and clear promotion pathways
Personal Health Care Insurance

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-15 12:55:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Nhân Viên Đào Tạo Thu Ngân & Dịch Vụ Khách Hàng - Mã tin đăng: 4893549. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: Số 30 Bờ Bao Tân Thắng, Phường Sơn Kỳ, Quận Tân Phú, Thành phố Hồ Chí Minh.

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
18/01/2025
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây