Nhân Viên Kinh Doanh Quốc Tế - Quận 1

VĨNH HOÀN CORP - CÔNG TY CỔ PHẦN VĨNH HOÀN
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Quận 1, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Dưới 1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Mô tả công việc

Primary job objectives:

Helping our customers maximize the value that they can get from their protein spend, they view us as their partners rather than just another supplier offering them “commodity” products at the right price.

Key Responsibilities:

Offer products to customers based on their requirements;
Be a coordinator and translator between customers and factory;
Reply to customers’ inquiries via emails and phone calls;
Guide and arrange factory tours and audits for customers;
Once receive customers’ complaints, convey to Quality Management Department and co- ordinate to reply and solve the complaints;
Participate in weekly sales meetings to review and discuss challenges and achievements during the week;
Proactively provide comments and feedback to improve workflow and communication among colleagues and departments.
In coordination with marketing staff, prepare and attend exhibitions (if any) and trade shows;
Travel overseas to participate in international exhibitions; visit prospects and customers; and maintain existing customer relationships;
Negotiate price and other sales terms;
Present new products, their benefits and applications to meet customers’ demands;
To learn about our first- grade include learning about shrimp chips and some product of rice, in addition to becoming familiar with our vast portfolio of shrimp chips and rice products. You will spend time training with various departments to learn about and support our export operations. After this initial training period, you will support the sales team manage the day- to- day operations of key- accounts, and will also be given the opportunity to find new customers within a defined territory/channel;
Follow up with the transaction until products are delivered, received, and paid;

Yêu cầu công việc

Work experience in sales or marketing B2B in F&B products (advantage);
Excellent presentation skills and competent in using Microsoft Office tools to create professional reports and presentations;
Available for traveling as necessary;
University degree in foreign trade, marketing, or economics;
Good verbal and written communications skills in English (study abroad is preferred);
Good communication and negotiation skills;
Work efficiently and effectively as an individual and in teams.

Quyền lợi

Competitive salary, all benefits followed Vietnamese labor law, plus 13th- month salary, quarterly performance bonus;
Work hours:
Monday- Friday: 8:00 – 17:00 (Lunch break: 12:00 – 13:00)
Saturday: 8:00- 12:00
Having chance to work for worldwide customers and partners.
Receiving training opportunities including many technical seminars and soft skill training courses;
Company trip at least once per year;
Professional and dynamic working environment;
Gaining clear view of your career path and attractive salary;
Annual health check- up;
Meal, Travel, Telephone allowances;

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-01-07 02:30:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Nhân Viên Kinh Doanh Quốc Tế - Quận 1 - Mã tin đăng: 4936123. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Nhân viên kinh doanh quốc tế

Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: 569 Trần Hưng Đạo, Phường Cầu Kho, Quận 1, Tp. HCM

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Dưới 1 năm
Trình độ yêu cầu
Đại Học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Full-time
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
24/02/2025
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây