Nhân Viên Sales Admin - Qui Nhon Sales Office- Temp 8-12 Months

CÔNG TY TNHH NHÀ MÁY BIA HEINEKEN VIỆT NAM
Mức lương
9 - 10 triệu
Địa điểm làm việc
Bình Định
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

* PURPOSE OF THE POSITION
- Execute the sale administration jobs for daily sale team’s operation at sales area.
- To report and assist to Area Sales Manager on daily operation of Sales Area in term of administration jobs and make sure operation runs smoothly properly as Company’s policy
* JOB DESCRIPTION
Administrative tasks
- SIS daily update
- To handle administrative work in relation to sale dept.,. staff working at sales area and to coordinate with HR department to ensure employees related matters are systematically recorded, tracked and reported properly.
- To handle all administration matters.
- To assist ASM in the administration of carrying out all promotions campaign and summarising of results when the promotion ends including accruals.
- To assist RCM in daily sale administrative management.
- To administer all correspondence relevant with HVN&039;s partner
Tracking and following up promotion
- Promotion proposal, letter announcement & create promotion program in SIS system basing on program approved.
- Payment summary as policy
- Tracking promotion progress frequently
Sales Contract Management (OSR)
- To maintain and update outlet sponsorship contract data base and prepare monthly report
- To maintain properly the filling system of tie up contract as company regulation
- To raise OSR (Outlet Sponsorship Requisition) in the system then conduct contract after getting approval from sales managers
Managing payments
- To check, process the payment for expense claims of sales representative
- To assist ASM control LME budget
- To monitor and payment all matters relation to signage, tie- up, promotion… as company procedure and provide a monthly report.
* Weekly/ Monthly Report
- To do monthly signage, tie- up, promotion, report, and accrual
- To do weekly/monthly Inventory,

Yêu cầu công việc

- Good communication, planning and organizing, interpersonal skills
- University/ College graduate in Business Administration/ Accounting…
- Good office skills (MS office, filing…).
- Reliable, accurate, impartiality
- At least 2 years experience in a Sales Admin role.
- Conversant with spoken and written English

Quyền lợi

- Working at Hanoi Sales Office
- Laptop provided
- Off Saturday, Sunday
- Periodic health examination.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 14:03:09

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Nhân Viên Sales Admin - Qui Nhon Sales Office- Temp 8-12 Months - Mã tin đăng: 4239712. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: Tầng 15 Tòa nhà Peakview, số 36 Hoàng Cầu, Đống Đa, Hà Nội

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Cấp bậc
Chuyên Viên- Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Theo hợp đồng tư vấn
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
26/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây