CIMB BANK
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

As a member of the Collection team, you are in charge of:

Responsible for reaching out to customers to collect payment for overdue bills, loans, or other payments.
Handling other daily tasks by authorized Manager(s) when required.
Responsible for site visiting verification.

Key Responsibilities

Create a list of people who have not made payments.
Follow and maintain policies and procedures in all aspect of the position.
Record new commitment to repay debt.
Inform clients of overdue accounts and amount currently owed.
Ensure compliance with all Group and Local requirements and internal/external Auditors.
Ensure all customer information is correct, including phone numbers and addresses.
Maintain good relationship and coordination with internal/external customer.
Ensure al e- learning and classroom training courses are completed on- time.
Collect payments on past due bills.
Perform site visit verification.
Utilize computer systems to handle skip tracing.
Listen to customer&039;s story and determine if debt can be collected.

Yêu cầu công việc

Qualifications

Education qualification: Bachelor&039;s degree required

Big plus, if you have:

Hard working, strong team spirit, willing to support team members and work together to achieve a team’s goal.
Patience and stress management
Knowledge collection laws.
Knowledge of Retail banking products and services such as Credit Card, Personal Loan or Mortgage.
High level of responsibility and self- motivation.
Able to adapt well to new environment to work/cooperate with other departments.
Language: Vietnamese and English would definitely be an advantage
Collection skills.
Good time management and self- discipline to execute assigned tasks within timeline.
Honest, proactive, eager to learn, enthusiastic at work, and able to work under pressure.

Quyền lợi

13th month salary, yearly performance bonus.
100% salary during probation.
Participate in team building, special days, internal events, engagement activities.
Annual Health check- up.
Laptop provided.
Annual leave of 12 days per year, sick leave, holidays leave.
Coffee, tea, snacks monthly.
Other benefits according to CIMB&039;s policy & Labor Law.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-27 09:25:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin - Mã tin đăng: 3837760. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Lầu 4 Tòa Nhà Viettel Tower - Số 285, Đường Cách Mạng Tháng Tám, Phường 12, Quận 10, Hồ Chí Minh.

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
2
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
02/12/2023
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây