Nhân Viên Tổng Đài

CÔNG TY CỔ PHẦN BẤT ĐỘNG SẢN SYRENA PHÚ QUỐC
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Kiên Giang
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Other ad- hoc duties – unexpected moments when we have to pull together to get a task done
Strictly abides by standards policies and procedures governing cases of emergency such as fire, bomb scare and other critical situations
Be responsible in keeping our property safe and secure, to participate in any hotel activity related to Fire Life safety.
Aware of local telephone listings and frequently dialed numbers
Assists guests with international calls and directory queries
Abides by principles of guest privacy
Advises defects on switchboard equipment to Supervisor
Maintains a clean work environment
Attends to all guest queries and requests promptly
Records all requests on daily jobs sheets
Process all incoming and outgoing calls accurately and courteously
May assist with other duties as assigned by management
Report on logbook daily
Be a friendly face and helping hand to our guests
Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.
Maintains detailed knowledge of the Hotel’s fire, life and safety system
Records and controls accurately wake up calls
Look smart – wear your uniform with pride
Maintains detailed knowledge on the Emergency Response Team and workings of the telephone room in this regard
Maintain detailed knowledge of Resort Information
Pages guests in co- operation with concerned departments
Pages staff member when requested
Handles guests needs or requests and reports complaints to Resort Assistant Manager

Yêu cầu công việc

Education: Diploma or Vocational Certificate in Business Management, Business Study or equivalent
Service years in the field: 1 year experience in customer service or switchboard operator.
Knowledge and skills:
Excellent English
Proficient in the use of Front Office System
Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
Language: English and Vietnamese

Quyền lợi

Bao Viet Health insurance for personal and family
Social Insurance as law
Service charge
Competitive salary
7 Accident Insurance
Rest & Relaxation Allowance per 3 months
Repatriation allowance
Relocation assistance
Gym room
Housing, uniform, meal and transportation are provided by the resort
Home Leave allowance

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-28 16:40:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Nhân Viên Tổng Đài - Mã tin đăng: 4603457. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Nhân viên tổng đài

CÔNG TY CỔ PHẦN BẤT ĐỘNG SẢN SYRENA PHÚ QUỐC

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
3
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
14/09/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây