Nhân Viên Trực Tổng Đài - Khách Sạn Sheraton

CÔNG TY LIÊN DOANH TNHH BERJAYA HỒ TÂY
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

JOB DESCRIPTION

Follow all company policies and procedures; ensure uniform and personal appearance are clean and professional; maintain confidentiality of proprietary information; and protect company assets. Welcome and acknowledge all guests according to company standards, anticipate and address guests&039; service needs, assist individuals with disabilities, and thank guests with genuine appreciation. Speak with others using clear and professional language, and answer telephones using appropriate etiquette. Develop and maintain positive working relationships with others, and support the team to reach common goals. Comply with quality assurance expectations and standards. Read and visually verify information in a variety of formats; stand, sit, or walk for an extended period of time or for an entire work shift. Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 10 pounds without assistance. Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
Answer, record, and process all guest requests, questions, or concerns via telephone, email, chat, and mobile communication devices.
Operate telephone switchboard, process guest requests for wake- up calls, and connect and direct calls to the appropriate extension. Receive, record, and relay messages accurately. Log all guest requests or issues into the computer, contact the appropriate individual or department (e.g., Bellman, Housekeeping), and follow up with guests to ensure their request has been resolved to their satisfaction. Provide information to guests about room features, property amenities, and local areas of interest. May process room service orders, answer questions on menu selection and record transactions in point- of- sale system. Assist guests with accessing the internet and guestroom entertainment.

Yêu cầu công việc

Education and Experience• Bachelor&039;s degree
• Experienced in customer service
• Experienced as Telephonist
• Can work in shift

Quyền lợi

Professional training courses
Health check every year
Service charge every month after probation
Duty meal & Uniform provided
Attractive remuneration package & 13th- month salary
Start your career path in the biggest and one of the most prestigious hotel companies worldwide
Professional workplace with young, dynamic, and excellent team members
60 days probation with Full salary & Social Insurance
Satisfy your love of travel with distinctive Associate discounts for hotel rooms and F&B services at Marriott International hotels & resorts all over the world (11 properties in Vietnam)
Participate in team building and TakeCare activities of the team and hotel

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-24 01:30:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Nhân Viên Trực Tổng Đài - Khách Sạn Sheraton - Mã tin đăng: 4670125. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: 11 Xuân Diệu, Tây Hồ, Hà Nội

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/10/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây