Non-Gaming | Outlet Supervisor

HOIANA RESORT & GOLF
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Duy Xuyên, Quảng Nam
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

• To assist the Outlet Manager in ensuring that the outlet is managed efficiently according to the established concept statement, providing courteous, professional, efficient and flexible service at all times.
Customer Service
• Establishes a rapport with guests maintaining good customer relationships.
• Handles all guest and internal customer complaints and inquiries in a courteous and efficient manner, following through to make sure problems are resolved satisfactorily.
• Provides excellent service to internal customers in other departments as appropriate.
• Maintains positive guest and colleague interactions with good working relationships.
• Ensures Food and Beverage Division meets the Hotel’s targets in the areas of Guest Satisfaction Survey and Customer Audits
• Ensures the delivery of brand promise and provides exceptional guest service at all times.
Financial
• Ensures that all hotel, company and local rules, policies and regulations relating to financial record keeping, money handling and licensing are adhered to, including the timely and accurate reporting of financial information.
• Ensures new technology and equipment are embraced, improving productivity whilst taking work out of the system.
Operational
• Ensures that all Food and Beverage Essentials are implemented.
• Ensures that minimum brand standards have been implemented.
• Works closely with other Managers in a supportive and flexible manner, focusing on the overall success of the hotel and the satisfaction of hotel guests.
• Responds to the results of the Consumer Audit and ensures that the relevant changes are implemented.
• Assists to ensure that all outlet store areas are neat and organized, including the proper storage of props, and equipment.
• Ensures that Outlet employees work in a supportive and flexible manner with other departments, in a spirit of “We work through Teams”.
Personnel
• Oversees the punctuality and appearance of all F&B employees, making sure that they wear the correct uniform and maintain a high standard of personal appearance and hygiene, according to the hotel and department’s grooming standards.
• Supports the implementation of The People Brand, demonstrating and reinforcing the company’s Values and Culture Characteristics.
• Maximizes the effectiveness of employees by developing each of their skills and abilities through the appropriate training, coaching, and/or mentoring.
• Ensures that employees follow all hotel, company and local rules, policies and regulations relating to fire and hazard safety, and security.
• Encourages employees to be creative and innovative, challenging and recognizing them for their contribution to the success of the operation.
• Ensures that all employees have a complete understanding of and adhere to employee rules and regulations.
• To feedback the results of the Employee Engagement Survey and ensure that the relevant changes are implemented.

Yêu cầu công việc

•Able to communicate effectively in English; Korean language proficiency is an advantage
• Able to perform shift works
• At least 1 year experience in the related field required for this position

Quyền lợi

Good and competitive HR benefits (Additional insurance, staff housing, daily shuttle bus Danang- Hoiana, duty meal, ...)
Professional and multicultural working environment
Big- scale project in central Vietnam
Career Development Opportunity

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-12-14 00:50:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
15/12/2025
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Cấp bậc
Trưởng Ca/ Giám Sát
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Khu vực
Duy Xuyên, Quảng Nam
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Non-Gaming | Outlet Supervisor - Mã tin đăng: 4435037. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

HOIANA RESORT & GOLF

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job