Office Manager

BẢO MẬT
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
5 - 10 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

A reputable company is looking for a motivated, organized and proactive Office Manager.
Office Services

Vendor Management: Coordinate with vendors, contractors, and suppliers for facility- related services and supplies. Acts as the liaison between the company and the landlord for the company’s property, maintenance, security and safety needs. Evaluate vendor performance and negotiate contracts for facility- related services.

Project Management

Coordinate the office renovations/ moves/ expansions/ relocations while ensuring minimal disruption to business operations. Responsible for all Planned Preventative Maintenances and Corrective Maintenances.- Manage office building related on boarding activities in co- ordination with TA Manager & HR Business Partner (eg: office pass, on- boarding experience).

Office Administration & Budget Management
Office Admin

Supervise and manage office administrative tasks, such as office supplies procurement, mail handling, and front desk operations. Ensure the availability of necessary office equipment and resources for smooth daily operations. Track and maintain records of office inventory and assets. Conduct regular inventory audits. Oversee the maintenance and organization of filing systems, both physical and electronic. Resolve office- related operational issues and escalate when necessary.

Budget Management

Liaise / communicate with vendors and arrange payments with Finance team.
Develop and manage the budget for general affairs and facility operations. Monitor expenses, negotiate contracts, and identify cost- saving opportunities. Ensure the arrangement of petrol cards & responsible to manage season car parking for employees.

Yêu cầu công việc

Requirement:

Minimum 5 years of experience in office management or related field.
Excellent English proficiency in written and verbal communication
Good knowledge of office equipment and procedures.
Ability to adapt quickly to changing priorities and work in a fast- paced environment.
Detail- oriented and highly organized with impeccable time management skills.
Experience in Office Occupational Health and Safety procedures
Familiarity with budgeting and financial management.
Bachelor degree or higher is a must
Strong interpersonal skills and the ability to work well in a team.
Proficient in using Microsoft Office Suite (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
Strong project management skills with the ability to multitask and prioritize effectively.
Must have experience managing and executing admin functions and must willing to be hands on admin functions to ensure smooth operation.
Proven ability to work independently and take initiative.
Flexibility to work occasional evenings or weekends as required.
Resourceful problem solver with the ability to find creative solutions.
Ability to maintain confidentiality and handle sensitive information discreetly.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 12:02:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Office Manager - Mã tin đăng: 4097262. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

BẢO MẬT

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
5 - 10 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
01/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây