Office Receptionist Cum Admin

SOURCE OF ASIA - SOA TRADING VIETNAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội; Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Admin task:

Receive, categorize, and deliver posts, documents, etc. to related department/staff. Record & check- up on sent- out posts as well as post- fee
Manage office stationery, which includes: receive purchase request, create check- list to follow- up on import and export, deliver and clear out stationery on monthly basis.
Work with several suppliers to deliver great services to employee relates to hotel, flight ticket and accommodation. Follow up and accomplish payment process with the suppliers.

Reception task:

Ensure reception area is tidy and presentable, with all necessary stationery and material (e.g. pens, forms and brochures).
Answer, screen and forward incoming phone calls.
Greet & welcome guests as soon as they arrive at the office, and direct them to the appropriate person and office.

Yêu cầu công việc

Bachelor degree in Economics/Business Administration or others
5 – 2 years experience in administrative jobs
Good- looking appearance is a plus, height from 1m55
Highly proficient in spoken and written Vietnamese
Good command of English, especially communication skills
Passionate for delivering good service

Quyền lợi

Free of snacks in the pantry area for employees
Working in a fresh, active, multinational environment
Health care checks annually following the company policy
Social Insurance – Medical Insurance – Unemployment Insurance regulated by Vietnam Labor Law
Performance and salary review annually
Training & Coaching provided by experts
Competitive salary with allowance, bonus and 13th- month salary

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-28 21:45:38

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Office Receptionist Cum Admin - Mã tin đăng: 4230106. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: The Galleria Metro 6 Office Tower, 59 Xa Lộ Hà Nội, Phường Thảo Điền, Thành phố Thủ Đức, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Thông tin chung

Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
2
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây