Personal Assistant to General Manager

NOVOTEL HANOI THAI HA
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Đống Đa, Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Administrative and coordination
• Ensure approval forms are prepared for the General Manager for signature and approval of the Vice President, Operations, e.g. leave application forms, travel approval forms, expense claims reports, etc.
• Attend to residents/patrons’ special requests or complaints that are directed to the General Manager
• Maintain systematic up- to- date filing and tracing systems
• Maintain and update Executive Committee and Department Heads’ personal files kept in the General Manager’s office
• Ensure adequate stock of office stationery
• Maintain and update ‘Manager- On- Duty’ schedule
• Maintain and update Executive Committee and Department Heads’ leave record
• Take minutes at the Executive Committee Meeting
• Co- ordinate travel arrangements in a highly efficient manner and prepare detailed travel file accordingly
• Coordinate and communicate with various departments and all levels of staff on matters directed by the General Manager
• Prepare monthly financial data reports
• Maintain confidentiality of sensitive matters/issues
• Maintain a high level of professionalism and project a positive image of the organization.
• Prepare and manage correspondences with internal and external parties for General Manager’s signature
• Screen/handle telephone calls, appointments, mails and emails and take action accordingly
• Attend to requests from divisional, corporate or owners offices and facilitate it accordingly
• Manage the General Manager’s diary to co- ordinate meetings/appointments, and to ensure smooth running of such meetings
• Manage and upkeep the functionality and cleanliness of the office
Other Responsibilities
• Be fully conversant with hotel fire & life safety/emergency procedures
• Perform other reasonable duties assigned by the assigned by the Management
• Attend all briefings, meetings and trainings as assigned by management
• Maintain a high standard of personal appearance and hygiene at all times
• Maintain complete knowledge of all F&B services, contents & preparation methods, outlets and hotel services/features

Yêu cầu công việc

Competencies
• Well- presented and professionally groomed at all times
• Good communication and customer contact skills
• Ability to work effectively and contribute in a team
• Self- motivated and energetic
• Service oriented with an eye for details

Quyền lợi

Compensation:
- Paid birthday leave
- 02 days off per week
- Attractive service charges
- Develop talent through learning programs at Academy Accor
- Annual health check- up
- Advantages when using Accor services worldwide
- 02 months probationary period with full salary
- Participate in social insurance according to regulations

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-23 16:15:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
30/11/2025
Hình thức làm việc
Giờ hành chính
Cấp bậc
Trợ Lý, Thư Ký
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Khu vực
Đống Đa, Hà Nội
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Personal Assistant to General Manager - Mã tin đăng: 5348325. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

NOVOTEL HANOI THAI HA

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây