Personal Assistant to GM

GRAND K HOTEL SUITES HANOI
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Cầu Giấy, Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
0 - 1 năm kinh nghiệm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- Should be able to boost the communication and relations between GM and all employees
- Interacts with guests and individuals outside the hotel including, but not limited to, current and potential clients, owning company
- Is the point of contact between the GM and HODs, managers, and other employees
representatives, suppliers, competitors, and other members of the local community
- Is the point of contact for all departments in terms of administrative matters.
- Manages GM&039;s working schedule, and arranges internal/external appointments for GM
- Contributes to boosting cross- departmental working methods thanks to his/her relational skills, adaptability, and professionalism.
- Excom meetings as requested. Takes minutes and interprets in those meetings should there be a need
- Translates incoming letters, documents, and articles as requested
- Prepares and updates HOD Monthly working schedule and roster
- Other duties and projects as assigned by the General Manager
- Maintains the utmost confidentiality and discretion when handling business affairs
- Cooperates, coordinates, and communicates with Department Heads and other inter- departmental secretaries as appropriate
- Represents the hotel in a positive manner on and off duty
- Attends meetings between GM with GD, external partners, and suppliers, HODs meetings
- Reports directly to and communicates with the GM on all administrative matters
- Respect the resort&039;s policies and procedures in terms of filing, contracting, billing, total guest satisfaction, and confidentiality.
- Distributes memos, letters, and other information, etc.
- Handles reservations as requested by GM
* Benifits
- Summer outings and several team- building activities
- Special discount for F&B services
- Competitive salary & full- service charge in the probationary period
- Birthday gifts and allowances on special events
- Annual health check
- Other benefits according to Hotel’s policy
- Uniform, duty meal, locker, and laundered uniform provided by the Hotel

Yêu cầu công việc

* Required Skills:
- Good planning, organizing, and customer relation skills
- Fluent English, both spoken and written
- Have negotiation and problem- solving skills
- Extensive knowledge of the hotel, its services, and facilities
- Enthusiastic, proactive, creative and responsible
- Proficient in the use of Microsoft Office
- Experience: 3 years of relevant work experience in the hospitality industry, preferably with an international brand
- Qualifications: Diploma in Business, Hotel Management or Secretarial Study

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-03 16:15:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Personal Assistant to GM - Mã tin đăng: 4616439. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

GRAND K HOTEL SUITES HANOI

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
0 - 1 năm kinh nghiệm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
23/09/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây