Pricing & Customer Services Supervisor

CÔNG TY CP MINH PHƯƠNG LOGISTICS
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
3 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Responsible to oversee and manage the day- to- day forwarding operations at MP Logistics.
Solve operational matters when they appear or are presented during or after any shipment.
Report the task and performance on a weekly as well as monthly basis to management.
Evaluate and analyze carriers and shipping lines cost as well as service performance on a weekly, monthly and quarterly basis.
Support and align with business development and sales teams to gain and achieve ocean and airfreight business for MP Logistics.
Manage, supervise and instruct junior operations and documentation staff.
Inform and notify weekly market updates to customers as well as to internal teams at MP Logistics.
Report directly to line manager for any irregularity.
Negotiate with carriers and shipping lines to achieve optimum freight rates with cost optimization for the company in mind.
Key responsibility will be pricing and the procurement of market competitive ocean and airfreight rates with carriers and shipping lines.
Develop and maintain positive and close relationships as well as company image with carriers and shipping lines on behalf of MP Logistics.
Ensure that operations are closely followed according to company&039;s standard operating procedures.
Perform other tasks as assigned by MP Logistics management.
Handle and track ocean and airfreight shipments according to the company&039;s standard operating procedures.

Yêu cầu công việc

Experience with any TMS is a pre
Proficient in MS Office
University Graduate majoring in Logistics, Supply Chain, Foreign Trade or Business Administration is required
Motivated with a strong commercial driven attitude
Good communication and exceptional negotiation skills
Own portfolio with relationship with carriers and shipping lines is a pre
Deep understanding of the ocean and air freight market
Fluent in both Vietnamese and English
3 to 5 years of relevant work experience
Ability to work independently as well as within a team

Quyền lợi

• Laptop, insurance
• Professional working environment.
• 13th month bonus
• Competenty salary

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-03 05:50:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Pricing & Customer Services Supervisor - Mã tin đăng: 4773954. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: 33A Trường Sơn, Phường 4, Quận Tân Bình, Thành phố Hồ Chí Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Quản Lý / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
3 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
01/12/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây