Procurement And Admin Officer

CÔNG TY TNHH PANEL PLUS VIỆT NAM
Mức lương
10 - 20 triệu
Địa điểm làm việc
Trảng Bom, Đồng Nai
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 5 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Mô tả công việc

- Delivery Management: Monitor and follow up on deliveries to ensure timely arrival.
- Additional Responsibilities: Perform other tasks as assigned.
- Administrative Management: Oversee administrative tasks, including maintaining records, filing, and managing correspondence.
- System Improvement: Actively participate in and provide suggestions for enhancing the management systems of relevant departments.
- Office Supply Management: Manage office supplies, coordinate with vendors for replenishment, and ensure the office is well- stocked.
- Purchase and Sourcing: Procure products, materials (both local and international), and services, as well as manage various contract work to meet specifications or Terms of Reference (TOR), while securing the best prices and purchase terms.
- Document Preparation: Assist in the preparation and updating of factory- related documents, reports, and presentations.
- Policy Compliance: Strictly adhere to procurement policies and directives from executives or supervisors.
- Coordination: Collaborate with relevant departments to ensure the efficient delivery of products to the factory. Handle returns or claims if products do not meet the required standards.

- Good English written and verbal communication.

- Proven working experience5 years, within furniture or interior design industry is preferable.

- Bachelor’s or Master’s degree in marketing or a related field.

Hình thức: Nhân viên chính thức

Cấp bậc: Quản lý

Địa điểm: Đồng Nai

Kinh nghiệm: 5 Năm

Ngành nghề: Sản xuất / Vận hành sản xuất, Thu mua / Vật tư, Nội ngoại thất

Yêu cầu công việc

Yêu Cầu Công Việc
- Good English written and verbal communication.
- Bachelor’s or Master’s degree in marketing or a related field.
- Proven working experience5 years, within furniture or interior design industry is preferable.

Quyền lợi

- Tăng lương
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Du Lịch
- Nghỉ phép năm
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chế độ bảo hiểm

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-01-08 05:20:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Procurement And Admin Officer - Mã tin đăng: 4937573. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: 32/47 Trương Hoàng Thanh, Phường 12, Quận Tân Bình, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Thông tin chung

Ngành nghề
Hành chính - Văn phòng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 5 năm
Trình độ yêu cầu
Trung cấp - Nghề
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Full-time
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
28/02/2025
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây