Procurement Sup

CÔNG TY TNHH CHẾ BIẾN THỰC PHẨM & BÁNH KẸO PHẠM NGUYÊN
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

DEVELOP PROCUREMENT PLAN:
• Conduct a search for a supplier, negotiate a bid to get the most reasonable price, then transfer the quotation to the head of the maintenance department, production, warehouse, cost price validation
• Interface with team members, Engineering, MKT, Production, R&D to satisfy purchased requisitions.
• Receive purchase requests from maintenance department + Importing equipment PR + PNI projects, search for suppliers and provide price plans for the required departments.
• Cost saving management: control cost avoidance by negotiation a better price from the lowest price of at least 3 quotation suppliers.
MANAGE SUPPLIER SELECTION PROCESSES:
• Review accuracy of information gathered on potential suppliers that fulfill procurement requirements.
• Conduct negotiations with preferred suppliers on contract terms and conditions.
• Ensure buying machines and spare parts from authorized traders.
• Analyze list of suppliers based on prices, specifications, and delivery dates to determine best supplier bids.
• Follow selection processes and criteria working with suppliers.
• Track supplier performance on- time and in- full delivery
• Source new suppliers for PNI project launch on- time.
• Develop proposal development criteria to be used by prospective suppliers.
MANAGE PROCUREMENT ACTIVITIES:
• Make periodic or irregular reports on the tasks in charge at the request of the Head of the Department
• Negotiate and edit contracts to purchase goods and services with a value greater than twenty million.
• Make advance documents and payment to suppliers.
• Contract submit and update.
• Tracking of Purchase orders (PO) and delivery orders (DO).
• Review requisitions to ensure coding is correct and valid justification is provided; facilitate the approval process and convert requisitions into Purchase Orders.
• Carry out procedures for receiving goods without going through the warehouse and transferring warehouse receipts, making payments to the accountant.
• Coordinate with functional departments to perform supplier capacity assessment.
• Submit to the Head of Department and BOD for approval of the quotation and updating the price when approved

Yêu cầu công việc

• Graduated University
• Commercial Law
• At least 2- 3 years’ experience in mechanical, machine, spare parts.
• Product/Technical Knowledge.
• Knowledge of bidding and price strategy process.
• Good communication in English is required.
• Must have strong computer knowledge in MS Office, ERP Oracle, and Subsystem.
• Knowledge of inventory management and stock control.
• Contract drafting principles/Contract Law.

Quyền lợi

• Salary negotiable
• Other benefits
• Full social insurance participation

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-19 10:05:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Procurement Sup - Mã tin đăng: 4657847. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: Tòa nhà Maritime Bank, số 180-192 Bis, Nguyễn Công Trứ, Q. 1, TPHCM.

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
18/10/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây