QA Customer

CÔNG TY TNHH CHẾ BIẾN THỰC PHẨM OLAM VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Đồng Nai
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- Ensure all required information from customer requirements and their documents are transferred accurately to internal team (RD team/ Quality/ Production team) and meet their requirements.
- Work actively with other departments to respond to customers inquiries in an accurate and timely manner and ensure those documents are fully reviewed and approved by .......
- Coordinate with RD/QA/ Production/ Packaging/ Regulatory team and BOD to discuss and get aligned on product specifications to meet customer requirements, to comply with imported country legislation and prevent any issue in mass production from happening.
- Fully complete all tasks as quality coordinator (answering customer quality checklist, questionnaire, queries regarding product spec, product shelf life, finished goods, etc) in PLBS team and ensure quality/ food complaint response and accuracy.
- Do research, prepare tendering documentation and support for quality related activities to implement bidding after awarded (including Nutrition testing, Food labelling, etc
- Other tasks assigned by the Manager.
- Support the quality support executive in carrying out kick off meeting/ checklist implementation before launching new products to new/ current market and managing all elements of the product development process including product specification, packaging, regulation, etc. to ensure new products can meet the target commercialization plan timely and accurately.

Yêu cầu công việc

- Ability to take initiative, prioritize, work on multiple assignments, and work well under pressure to meet deadlines; attention to detail.
- Good interpersonal communication skills, Good at English.
- Use your own initiative and be able to work independently.
- Must be computer literate in MS Office Suite (Word, Excel & PowerPoint)
- Strong communication and cultural competence skills to work in multicultural, multi- lingual environments.

Quyền lợi

Đóng BHXH đầy đủ, bảo hiểm sức khỏe PVI.
Tăng lương hàng năm, Ngày lễ & sinh nhật đều có thưởng.
Thưởng 1- 4 tháng lương & Lương tháng 13.
Chế độ: Môi trường làm việc mát mẻ, sạch sẽ, đồng nghiệp thân thiện.
Mức lương, thưởng cạnh tranh, phù hợp với năng lực.
Ngày nghỉ theo quy định của luật, nghỉ thêm ngày lễ giáng sinh
Và các trợ cấp khác.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-20 11:15:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin QA Customer - Mã tin đăng: 4570464. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Customer

CÔNG TY TNHH CHẾ BIẾN THỰC PHẨM OLAM VIỆT NAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
QA-QC/ Thẩm định/ Giám định
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
15/09/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây