QA TelesalesfreeC's Client

FREEC
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
6 năm kinh nghiệm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Recommend strategies to enhance call quality and boost sales performance.
Monitor call recordings and provide real- time agent consultations with consumers.
Develop reports and training plans for agents.
Collaborate with Trainers and Team Leads to coach and train agents.
Perform additional tasks assigned by the Operations Manager (OM).
Identify and document instances of non- compliance.
Evaluate agent calls for quality scoring.

Job Requirements

Proficient in analyzing records to identify issues and propose solutions.
Familiarity with and experience in telesales.
Strong ability to identify and recognize non- compliance behaviors.
Experience in training and coaching is an advantage.
Excellent communication skills with the ability to motivate and inspire employees.
Minimum of 6 months of experience in a QA/QC position.

Quyền lợi

Special gifts for employees and their families on occasions like March 8, June 1, October 20, Mid- Autumn Festival, and more.
Professional and dynamic working environment with free parking provided.
Foreign- invested company, not a family- owned business.
Engagement in internal events such as monthly birthday celebrations and Christmas parties.
Annual salary reviews every June.
Opportunities to participate in annual team- building activities and Year- End Party.
Competitive salary based on performance, including a 13th- month salary and quarterly/annual KPI bonuses.
Full social insurance, health insurance, and other benefits as per labor law.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-06 06:30:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin QA TelesalesfreeC's Client - Mã tin đăng: 4862952. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

FREEC

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
6 năm kinh nghiệm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
06/03/2025
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây