QC Assistant Manager

WANEK FURNITURE
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Bình Dương
Kinh nghiệm yêu cầu
5 - 10 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Ensure products meet quality standards and meet production schedule. Responsible for managing & improving supplier quality.
Manage, assign, and arrange work for employees in the QA/QC Quality Management of UPH and Cut and sew department within an assigned facility in such a manner that fosters teamwork while increasing productivity and efficiency.
Maintain and continuously improve the company&039;s quality management system.

Direct activities of QC employees to meet production schedule and products quality.
Build and monitor the quality management system.

Guarantee that the QC employees must comply with quality inspection procedures and company regulations.

Interact with other department to ensure quality goals are met.

Control defect rate for UPH and Cut & Sew department

Responsible for the pilot run quality review.

Approve and monitor test reports, prepare other periodic reports weekly/monthly/quarterly/yearly.
Keep management informed about eventual deviations.
Perform other duties as assigned.
Be responsible to keep working area tidy and implement 6S strictly.
Conduct periodic quality assessments.
Review new samples with the TAT department and production manager to ensure the quality of inline products matches the samples.
Record and resolve daily incidents and errors and answer questions about product quality between departments.
Guarantee the quality standards established and followed.
Assessment for all subordinates.
Deal with customer complain, responsible for receiving information and responding to customer complaints about product quality.

Yêu cầu công việc

Knowledge:

· Knowledge of using office software.
· Lean Manufacturing Concepts.
· Knowledge of managing people.
· English communication.
· Knowledge of Statistical control.
· Speaking Chinese is an advantage.
· Knowledge of using quality tools.

Skills:

· Excellent decision- making and follow- through skills.
· Capacity and willing to train people.
· Show professional behavior, integrity, and leadership.
· Dynamic, hard- working, and willing to learn.
· Skill of organization and management.
· Proactive.
· Manage the time in order to accomplish the established goals.
· Able to work in a team and motivate people.
· Good communication.
· Problem resolution capacity.
· Skilled in prioritizing multiple directives within changing work demands.

Experience:

· College or University graduate preferred.
· Minimum of 5 years work experience as QC assistant Manager at furniture company or Sewing company.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Xe đưa đón, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-06 15:40:04

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin QC Assistant Manager - Mã tin đăng: 4399930. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

WANEK FURNITURE

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
QA-QC/ Thẩm định/ Giám định
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
5 - 10 Năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
26/06/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây