Quality Assurance Specialist - Customer Service

CÔNG TY CỔ PHẦN DỊCH VỤ TỨC THỜI (AHAMOVE)
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
OccupationalExperienceRequirements, 24
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Monitoring and Analysis: Evaluate, monitor, and compile data from calls (call metrics), and propose necessary measures to maintain service standards and quality.
Reporting & Strategy: Report on service performance and propose strategies for continuous improvement.
Training Involvement: Participate in and facilitate staff training and re- training sessions.
Service Quality Management: Ensure the quality of service within the Customer Service department, covering both the Contact Center Team and the Complaint Management Team.
Documentation & Development: Develop KPIs, targets, and training materials for skill development programs.
Other Duties: Perform other duties as required by the line manager.
Collaboration & Implementation: Coordinate with Team Leaders, Managers, and Staff to develop and implement quality improvement initiatives.

Yêu cầu công việc

Ability to communicate effectively, analyze call recordings, identify issues in customer service delivery, and propose solutions.
Quickly adaptable and able to work under high pressure.
Minimum 2 years of experience in a similar Quality Assurance role at a company within the logistics, e- commerce, or similar industry, with a focus on Customer
Bachelor&039;s degree in relevant fields.
Strong training and coaching skills.
Proactive and flexible in problem- solving.
Service operations is an advantage.

Quyền lợi

Competitive salary package
Financial Wellbeing Benefit: Workplace Relocation, 13th Month Salary, PP Appreciate, Annual Leave Remain
Physical Wellbeing Benefit: General Insurance, Medical check- up, Accident Insurance, Healthcare Insurance
Emotional Wellbeing Benefit: Company Trip, Year End Party, Aha Hour Activities, Special Day Gifts, Aha Club (Badminton, Soccer)
Work in a dynamic, professional, and energetic environment
Opportunities for in- depth training on customer service processes and quality standards (CS QA).
Contract Type: Six- Month Fixed- Term Contract

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-11-20 11:45:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
17/12/2025
Hình thức làm việc
Thời vụ
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
OccupationalExperienceRequirements, 24
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
QA-QC/ Thẩm định/ Giám định
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Quality Assurance Specialist - Customer Service - Mã tin đăng: 5407989. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY CỔ PHẦN DỊCH VỤ TỨC THỜI (AHAMOVE)

Quy mô: 100 - 499 nhân viên
Trụ sở: Số 71, ngõ 73 Hoàng Cầu, Đống Đa, HN

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Quality assurance specialist tại tỉnh/thành