QUẢN LÝ CỬA HÀNG (THE COLORIST - Beauty & Makeup)

THE COLORIST VIETNAM
Mức lương
15 - 25 triệu
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Relying on the keen insight into the international cosmetics trend, THE COLORIST connects the global high- quality makeup brands (foreign brands + domestic trendy brands) and consumption to provide "high- quality, Individual and well- designed" products and aesthetic experience for Generation Z aged 14- 35 (90%) under the iterative model of "large collection + fast fashion speed".

THE COLORIST is the first large- scale makeup collection brand in China, and also one of the domestic most trendy makeup collection brands. After about two years of preparation, the first stores are established in Guangzhou and Shenzhen respectively in 2019, Which made a great influence for the market.

THE COLORIST shops range in size from 100 to 400 sq. ft, with the special color- oriented visual display and great collection size, THE COLORIST rapidly sweeps across the Chinese beauty makeup market as the biggest dark horse in the makeup market, winning several major awards in commercial real estate and new retail industries.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Sales Management:
• Based on the monthly target issued by the headquarters, manage the store sales and profit indicator;
• Control cost and maintain sensitive analysis of competing products.
• Track the performance and regularly do data analysis and improvement;
Store Management:
• Pay attention to the shopping environment and store safety before and after the store, and effectively manage the safety of store assets.
Product Management:
• Responsible for inventory management such as daily inventory and product expiration date checking;
• Develop a loss prevention plan to reduce store losses;
• Analyze store product data to plan improvements and increase sales.
Display Management:
• Inspect and manage the display of goods according to the display standard, supervise the implementation of store display work, and feedback on problems.
Training Management:
• Responsible for the training and ensuring service management of store personnel, managing customer service feedback, and flexibly handling customer complaints to maintain brand
image.
Financial Management:
• Follow up and deal with the payment and tax work in the store;
• Supervise the security of the payment and self- inspection of the store;
• Formulate anti- theft measures to supervise the implementation of the store.
Personnel Management:
• Responsible for the selection, use, teaching, and retention of store employees;
• Supervise the implementation of the work, timely summary, feedback, and optimization suggestions.
• Ensure the staffing of the store, and the construction of the store personnel echelon in, timely training the company&039;s standards and systems to the store staff;
Cultural Management:
• Deeply understand the company&039;s information policy;

• Promote and implement the company&039;s corporate culture;
• Build a good store culture to achieve simplicity and efficiency.
Recruitment and Training of new retail staff

Yêu cầu công việc

• Bachelor’s degree is preferred;
• At least 3 years of experience in store management in the retail industry, especially
newly set up retail stores
. Preferable candidate from
beauty & cosmetics
retail company;
• Able to work on rotating retail operation hours including weekends and public holidays;
• Strong overall planning ability, data statistics, induction, analysis and application ability, workflow and standard formulation ability, commodity analysis and adjustment ability, visual display ability, and keen risk management awareness;
• Strong data analysis ability, able to grasp the data contacted in the process of store management, including turnover- related data, attrition rate, turnover rate, promotion ratio, etc;
• Follow company regional deployment and identify with the company&039;s corporate culture and values. Willing to relocate or travel outstation to other stores;

• Proficient in English (4 skills)
Expected onboarding date: ASAP

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Đồng phục, Chế độ thưởng, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-11-07 18:00:07

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
06/01/2026
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin QUẢN LÝ CỬA HÀNG (THE COLORIST - Beauty & Makeup) - Mã tin đăng: 5384527. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

THE COLORIST VIETNAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây