Receptionist

THE GRAND HO TRAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Xuyên Mộc, Bà Rịa Vũng Tàu
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Follow up monthly payment of ITO and pending paymaster
Increase customer retention and satisfaction.
Prepare the early arrivals of VIP guests including room blockings, room inspection, preparation of registration cards and other paraphernalia. Does welcome booklets.
Communicate well with International Marketing, Casino Services, Housekeeping and other operation departments
Employee motivation and satisfaction.
Inspect the rooms and ensure that all room amenities are placed inside the rooms prior to the guest’s arrival.
Service quality and standards are within the Front Office Department.
Hand over messages/items for the guests upon their arrival.
Report all accidents, dangerous occurrences, or hazards, no matter how minor, to the supervisor or Heads of Department
Accomplish requisition for the complimentary amenities such as birthday cakes, wines, farewell gifts for Long Staying Guests, and other special amenities.
Welcome and assist guest to their rooms upon arrival.
Coordinate and follow up with Housekeeping and or Room Service the delivery of special amenities.
Willingness to go extra miles in giving services to the guest.
Prepare apology cards and correspond amenity for the inconveniences to the guests at the instruction of the VIP Manager and Front Office Manager.
Attend to the different requests and services required by the guests.

Yêu cầu công việc

Microsoft Office knowledge is preferred.
Vocational School Certificate is required.
Organized, can multi- task, good problem- solving skills, and detail- oriented.
Ability to communicate fluently in the primary language of the workplace both verbally and nonverbally. Fluent in English is encouraged.
Must present a well- groomed appearance.

Quyền lợi

Annual leave
Training & development
Use the service with good benefits for employees
Salary review
Uniform
Employee shuttle service
Accident Insurance 24/7
Annual health check
Full salary, insurance and service charge during probation period
Meals

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-18 12:35:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
30/10/2025
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Khu vực
Xuyên Mộc, Bà Rịa Vũng Tàu
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Receptionist - Mã tin đăng: 5336668. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

THE GRAND HO TRAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây