Receptionist & Admin Staff

CÔNG TY TNHH ACER VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 1 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

· Reception & Administrative:
- Manage the reception area: Keep the reception area clean, tidy, and professional.
- Supporting the others Depts. office administrative tasks such as: notarization, stamping, photocopying, receiving and delivering letters/postal items, etc.
- Perform reception work to welcome, receive, guide, and open the ceremony for guests coming to work with Depts.
- Arrange and prepare logistics for meeting rooms and customer groups according to the registration of the Depts.
- Keep track and upload legal documents to E- Legal
- Organize and store paperwork, documents and computer- based information
- Edit and revise the final version
- Performing celebratory work for general events of the Company...
- GA controller: Manipulate statistical data (GA expense)
- Answering the phone and handling information: Receiving and transferring calls to relevant departments. Recording and forwarding messages, letters, and dispatches.
- Track back and store old documents properly
- Office administrative support: Scheduling meetings, preparing meeting rooms, and providing logistical support for internal events.
- Follow legal processing with vendor (if any)
Legal:
- Translate related docs (policy, contract, etc)
· E- Finance
- Made, fill- in, keep data and upload E- finance system
Logistics:
- Process testing products and make sure all the products have up- to- date certificate
- Keep track and update new standards of quality applying for all products here sold in Vietnam
- Being Contact point between vendors/forwarders/service, HQ and AVN. Make sure the shipment goes smoothly.
- Solve problems if any
· Other tasks assigned by Line Manager
WORKING PLACE:
Work at: Head office: Unit: 704- 05 Sai Gon Trade Center building, 37 Ton Duc Thang, Sai Gon Ward, Ho Chi Minh City

Yêu cầu công việc

QUALIFICATIONS

Professional communication skills: Clear, easy- to- hear voice, enthusiastic, friendly attitude. Know how to handle situations skillfully, stay calm in all circumstances.
Fresh or 1 year of experience
Foreign languages ​​(preferred): Good communication in English or another language is an advantage.
Organizational and time management skills: Arrange work scientifically, on time, and according to the process.
Observation skills and attention to detail: Quickly recognize customer needs, ensuring the best experience.
Office computer skills: Proficient in Word, Excel, Outlook, office management software.
Enthusiastic, careful, honest, service- minded, professional, skillful, good communication.
University Degree: Graduated from College of Hotel Services, Administration, Tourism, Foreign Languages, ...

BENEFITS

Apply Social Insurance right at probation period
7 Health Insurance
Having chance to be trained by Line Manager
13th salary
Yearly company trip
Young & dynamic working environment

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-05 18:35:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
03/08/2025
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 1 Năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Receptionist & Admin Staff - Mã tin đăng: 5150910. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH ACER VIỆT NAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Lầu 5, 60 Nguyễn Đình Chiểu, Phường Dakao, Quận 1, Hồ Chí Minh

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Receptionist admin tại tỉnh/thành