Receptionist – Nhân Viên Lễ Tân

KHÁCH SẠN SATYA ĐÀ NẴNG
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hải Châu, Đà Nẵng
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Apply strictly all safety and hygiene policy, regulation and procedures of the hotel.
Help to minimize wastage, neglect, breakage and mishandling of equipment and supplies.
Always greet all guests in a friendly and professional manner and use guest’s name at every opportunity
Check and prepare all the night reports and all necessary reports, forms required to carry out the daily operation.
To attend all briefings and meetings as requested and necessary.
To register the guest, ensure that the necessary details are obtained, i.e name in full, address, whether company or private booking, special rate, allowances, VIP, charge details, nationality, passport number, etc.
Control the hygiene and cleanliness of the work area, equipment and material.
Perform other duties as maybe assigned.
Complete guest checkin procedures
Get information about the daily activities and meetings taking place in the hotel into a log book.
Keep properly the accounts of the guests for their expenses during their stay and charge them upon departure or any time they ask for it.
To constantly adhere to the grooming standards of hotel.
Report any unusual occurrences and request to Front Office Supervisor/Front Office Manager
Handle every kind of request and complaints of the guests.
Make reports to the accounting department.
Follow all safety and emergency procedures and how to act upon them (Risk Management)
Balance the cash, currency, credit cards received from the guest and hand them to the accounting department before ending of shift.
To do everything possible to ensure that the guests depart the hotel with a positive impression of hotel service.
To allocate room according to reservations list, ensuring that this is what the guest has booked, both in terms of the room itself and the rate to be paid. Review the room rates, room location and types of room.
Cooperate with other colleagues to complete guest check- in procedures.
The duties contained therein will be reviewed from time without prior notice.
Take full responsibility for tasks that have been assigned to her/him.
To attend all training courses as requested and necessary.
Use proper telephone etiquette.
Follow established standard operating procedures.
Give suggestions and comments to the direct superior.

Yêu cầu công việc

- Degree or diploma in hospitality management or other related field- Minimum of 1 year Receptionist experience in 3 or 4 stars hotel or residence background- Exhibit excellent knowledge of customer service- Fluent in spoken and written English- Good interpersonal skills- Ability to multi- task

Quyền lợi

- Insurance according to policy
- Friendly working environment
- Employee activities for happy workplace
- Duty Meal, Uniform
- 12- day annual leave
- Candidates will be provided with job details during interview.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 13:47:54

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Receptionist – Nhân Viên Lễ Tân - Mã tin đăng: 4156831. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

KHÁCH SẠN SATYA ĐÀ NẴNG

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Trình độ yêu cầu
Trung cấp - Nghề
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
21/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây