Report & QA Leader

HỆ THỐNG ĐẠI SIÊU THỊ GO!/BIG C VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

* MISSION/ SUMMARY:
- Develop and implement a comprehensive QA framework to ensure consistent customer service quality across all channels.
- Design and maintain advanced reporting systems to provide actionable insights into customer service performance and customer experience trends.
- Drive initiatives that continuously improve customer satisfaction and reduce service delivery issues.
* QA:
* RESPONSIBILITIES:
- Implement QA all complaint, order & inquiry cases.
- Create plan for the QA process and report.
- Assess the CS/CX team&039;s effectiveness.
* Reporting & KPI:
- Keep management informed on issues and problems.
- Monitor and document daily, weekly, and monthly summaries and specifics for each region.
- Utilize important measures to gauge performance.
* Training & building SOPs/ SLAs/ FAQs:
- Make plans and deploy training to teach new hires and enhance the abilities of current CS/CX staffs.
- Develop and enhance the CS/CX team&039;s SOPs/ SLAs/ FAQs.
- Assess staff competencies and offer suggestions for enhancing operations.
* Other Activities:
- Plan CX activities with manager.
- Lead the QA and reporting team to guarantee that all reports are completed on time.
- Additional tasks as delegated by manager.
- Analyze rivals and provide the keys.

Yêu cầu công việc

- REQUIRED BACKGROUND & ATTITUDE:
- Language: Good English
- Education: Bachalor’s degree required
- Office skills: With good skill at Microsoft office, especially Excel – Power BI – Power Point
- Attitude: Test and learn spirit. Empowered. Need to be passionate by the mission.
+ Attention to detail
+ Familiar with CS- CX offline and online (chatbox/livechat/ fanpage management is a plus)
+ Familiar with skills relating CRM systems as a plus
+ Performance oriented
+ Bachelor’s degree required
+ Proficient in using Power BI, Microsoft Office (Excel, Power point, Word)
- KNOWLEDGE & EXPERIENCE:
- Knowledge:
+ CRM Systems
+ Customer Service/ Customer Experiences
- Experience: 2- 5 years
+ CS- CX in FMCG/Retail/Ecommerce
+ QA & Report

Quyền lợi

- Khám sức khỏe định kỳ hàng năm
- Thu nhập bao gồm lương cơ bản và phụ cấp cơm trưa
- Bảo hiểm theo Luật Lao Động: Bảo hiểm Y tế, Bảo hiểm Xã hội, Bảo hiểm Thất nghiệp
- Thưởng theo quy định của công ty
- Được đào tạo trong môi trường chuyên nghiệp và định hướng phát triển lên những vị trí cao hơn
- Bảo hiểm Tai nạn 24/24
- 15 ngày phép năm, 1.5 ngày nghỉ ca/tuần
- Ưu đãi mua sắm tại hệ thống siêu thị Big C Việt Nam

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-30 23:55:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Report & QA Leader - Mã tin đăng: 4609382. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: 163 Phan Đăng Lưu, phường 1, quận Phú Nhuận, TPHCM

Thông tin chung

Ngành nghề
QA-QC/ Thẩm định/ Giám định
Cấp bậc
Quản Đốc/ Giám Sát/ Tổ Trưởng
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
2
Hình thức làm việc
Giờ hành chính
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/09/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây