CÔNG TY TNHH WATAMI VIETNAM
Mức lương
20 - 40 triệu
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
3 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

In charge of QC positions and replace positions that lack staff in charge.
Training for New Employees (as arranged and requested by the Training Department).
Inventory of assets (tools, equipment, etc.)
Arrange everything before closing shift and leaving.
Act as a representative to convey notices or requests from the office to employees under management.
Responsible for all operations and work in the lobby area (drink counter, service area and restroom area).
Make sure everything is ready to serve customers before opening time.
Schedule and manage employees&039; weekly work schedules, check and confirm employee overtime (if any);
Supervise the opening and closing of daily shifts.
Manage all staff working in the lobby area (water counter, service and cleaning).
Receive and process feedback from customers that employees cannot handle themselves; Responsible for answering/feedback to customers.
Evaluate the work performance of subordinate employees, participate in probationary evaluation or evaluation of labor contract renewal.
Review tasks that need to be prepared before service time (all positions); Arrange for pre- booked tables;
Restaurant representatives work and resolve relationships with state agencies and local organizations related to the restaurant.
Monitor compliance with restaurant regulations.
Employee uniform management: inventory management, allocation, recall, etc.
Make reports.
Check raw materials, tokens, and food for preservation, shelf life, quality status, inventory volume, etc.
Manage and control service lobby area assets: items, equipment and machinery...; have a maintenance plan, restaurant equipment maintenance and repair plan;
Interview and recruit staff for the restaurant.
Guide and help employees so they can complete their best work.
Monitor activities in the lobby area (before, during and after operating hours); Urging and reminding employees to perform; Coordinate and urge the Kitchen department to prepare dishes.
Provide guidance and training to employees under management."

Yêu cầu công việc

Having strong management skill and operation skill
Being fluent in English
Having Japanese concept &039;s experience
Stay the same position for at least 3 years

Quyền lợi

Kind of social insurance
Health check yearly
PVI health care
Holiday bonus
13th salary

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-12 09:40:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin - Mã tin đăng: 4552880. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH WATAMI VIETNAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Cấp bậc
Trưởng/Phó Phòng
Kinh nghiệm yêu cầu
3 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
11/09/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây