Restaurant Manager/ Quản Lý Nhà Hàng

SHERATON CAN THO
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Ninh Kiều, Cần Thơ
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Coordinate tasks and work with other departments to ensure that the department runs efficiently.
Monitor the performance of others to ensure adherence to quality expectations and standards.
Comply with quality assurance expectations and standards.
Assist management in establishing and communicating goals, performance expectations, timetables and deadlines for shift or departmental operations to hourly employees and ensure that they are understood.
Ensure employee compliance with company standards and policies and external regulations (e.g., safety, OSHA, department- specific procedures such as food standards).
Assign and ensure work tasks are completed on time and that they meet appropriate quality standards.
Identify and recommend new ideas, technologies, or processes to increase organizational efficiency, productivity, quality, safety, and/or cost- savings.
Assist management to ensure that hourly employees have the necessary resources to effectively perform their jobs (e.g., supplies, equipment, and inventory).
Complete scheduled inventories (e.g., opening inventory) of supplies, food, and liquor to check stock and requisition necessary supplies.
Complete work orders for maintenance repairs and submit to Engineering, or contact Engineering directly for urgent repairs.
Notify management of maintenance repairs issues.
Follow property key policies, including checking out and returning keys to appropriate departments.
Serve as a departmental role model or mentor by working alongside employees to perform technical or functional job duties.
Complete opening duties including setting up necessary supplies and tools, including bank, and ensuring work area is clean and everything is in working order.
Coach and develop employees (e.g., create expectations for continual improvement, provide challenging tasks and assignments, hold development discussions, and construct and execute development plans).
Ensure that hourly employees are trained on company core values, job roles, responsibilities, and technical and service aspects of the job.
Encourage and motivate employees to perform their best, take responsibility for tasks and assignments, make decisions and provide input on possible improvements.
Collaborate with management to formally recognize hourly employees&039; performance contributions.
Collaborate with management to develop and carry- out ideas and procedures, and set goals to continuously improve department performance around guest and employee satisfaction scores.

Yêu cầu công việc

Hard- working | Active | Enthusiastic
Want to develop career path in Marriott International
At least one- year experience of supervisory or two- years of related work experience in 5- star hotel is a plus
Be interested in hospitality industry

Quyền lợi

Work 5 days per week- 2 days off per week
To be entitled to the prescribed insurance, including health insurance, social insurance, and unemployment insurance
Get competitive salary & service charge
Join an annual picnic
Have 12 annual leave days for a working year
Free parking for motorbike; meal in shift at cafeteria
Receive training and training for career development

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-12-25 20:20:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
15/01/2026
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Cấp bậc
Outlet Manager
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Khu vực
Ninh Kiều, Cần Thơ
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Restaurant Manager/ Quản Lý Nhà Hàng - Mã tin đăng: 5465907. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

SHERATON CAN THO

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây