Rewards Club Supervisor (Receptionist & Customer Service)

COSMO REX SAIGON
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Quận 1, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Position Summary:

The Rewards Club Supervisor is responsible for supporting the Rewards Club Manager and Assistant Manager in leading a high- performing guest service team. The role oversees daily operations, staff coaching, and guest interactions to ensure that the Club environment is welcoming, efficient, and aligned with COSMO’s service standards.

Key Responsibilities:

• Collaborate with other departments to fulfill service needs and guest requests.
• Deliver exceptional guest service and ensure personalized guest experiences.
• Assist in the preparation and coordination of club promotions and special events.
• Monitor reception area for cleanliness, readiness, and guest traffic flow.
• Supervise daily shift activities and allocate duties to Hosts and Representatives.
• Act as the main point of contact during assigned shifts for any escalated guest issues.
• Guide and assist guests with Rewards Club services and promotions.
• Train and mentor new and existing team members on service protocols and club operations.
• Ensure team adherence to service etiquette, grooming, and company policies
• Support membership registration and ensure accuracy of guest data.

Yêu cầu công việc

Requirement:

• 1+ year experience in a supervisory or team lead capacity.
• Fluency in English; additional languages preferred.
• Ability to work shifts, including nights and weekends.
• Basic computer literacy and experience with membership systems.
• Strong communication and interpersonal skills
• 3 years of guest service or hospitality experience.

Quyền lợi

Benefits:

• 6–7 days off per month, 1 day off on your birthday, and other paid leave in accordance with the Labor Code
• Tips and foreign language allowances (Korean/Chinese/Japanese)
• Night shift allowance and overtime allowance
• Duty meals at hotel’s canteen (2 meals per shift)
• 24/7 accident insurance and health insurance
• Professional, young, and dynamic working environment with many opportunities for promotion and internal transfer
• Professional uniforms, including laundry and pressing services
• Competitive salary and comprehensive benefits
• Periodic health check- ups and annual team- building activities
• 13th- month salary and performance- based bonuses
• Full participation in Social Insurance, Health Insurance, and other employee benefits as prescribed by the Labor Code
• Bonuses/gifts on public holidays
• Opportunities to attend advanced professional training courses and enhanced foreign language classes

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-12-27 00:55:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
21/04/2026
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Cấp bậc
Trưởng Ca/ Giám Sát
Số lượng cần tuyển
2
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Quận 1, Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Rewards Club Supervisor (Receptionist & Customer Service) - Mã tin đăng: 5467378. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

COSMO REX SAIGON

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Receptionist supervisor tại tỉnh/thành