Sale Admin

CÔNG TY TNHH THE SENTRY
Mức lương
10 - 12 triệu
Địa điểm làm việc
Quận 1, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Mô tả công việc

Receiving, collecting, responding to customer information:
To schedule for Leasing- event team for site check and support customers to see actual project premises.
To Receive and respond to information to customers about flexible office services, event hall rental, traditional office, internal meeting room .... from all media channels such as Hotline, fan page, personal app, linkedIn …
To Guide customers to fill out information forms for making customer data sources from media sources.
Support for Leasing – Event team:
Allocating customers for Leasing- Event team according to customer request. Monitoring and promoting leasing – event team for contacting customers, sending quotes, and sending rental offer emails.
Notify and monitor internal meetings.
Training internal teams to use RnD software.
Support leasing- event team to coordinate work with internal departments (accounting, HR, IT, community, building management, project investors...)
Understanding product and system for support Leasing- Event teams will make contracts according to customer requests.
Administration works.
Manage customer data including customers who have rented, customers who are renting, customers in need, and customers whose contracts are due to renew
Updating the database of all inquiries/ name cards into the central database and managing the database
Weekly update of all name cards collected by the sales team and email inquiries into the database to clean and save in the drive working with the social media team
Monthly timekeeping for leasing and event team
Manage and store tenants&039; contracts and contract appendices
Coordinate with the Accounting department and Community to monitor the situation of customers whose contracts are due to renew, proactively set schedules for BOD to negotiate with customers
Store and synthesize official files such as quotations, contract templates, and appendices...
Additional work as required.

Yêu cầu công việc

• Good conversational English skills (4 skills)
• The spirit of being ready to take on challenges.
• Ability to arrange work in order of priority.
• Mind- set customer service
• Diligent, careful, withstand work pressure.
• Good office skills

Quyền lợi

• Professional international working environment, developing foreign language communication skills.
• Young and dynamic corporate culture
• The company takes human resources as the core for development, prioritizing the development of internal personnel.
• Salary, benefits, and clear policy
• Work at the new, luxurious, and modern building

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-01-12 05:25:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Sale Admin - Mã tin đăng: 4939104. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH THE SENTRY

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 1 năm
Trình độ yêu cầu
Đại Học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Full-time
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
12/03/2025
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây