JOB DESCRIPTION/MÔ TẢ CÔNG VIỆC:
• Collecting orders from customers and sales. Follow up orders internally as well as
doanh, đưa vào hệ thống ERP. Tổng hợp dự báo hàng hóa hàng tuần gửi lên Bộ phận Kế
hoạch.
externally with customers. Weekly report about sales forecast to Planning Team. Input
and follow on ERP system/ Nhận đơn hàng và theo dõi đơn hàng từ khách hàng và kinh
• Making all sales, KPI reports. Analyse datas, making graphs or presentation under
trưởng phòng.
tích số liệu, vẽ biểu đồ hoặc làm bài thuyết trình Power points theo sự hướng dẫn của
supervion of Sales & Marketing Manager/ Làm các báo cáo kinh doanh, quản trị; phân
• Doing Sales admin activities: Quotations, contracts, meeting minutes, sales kits,
Travelling,.../Thực hiện các công việc hỗ trợ Kinh doanh như Báo giá, hợp đồng, biên
đi công tác...
preparing for Marketing and Sales activities like Promotions, Training, Fairs,
bản họp, chuẩn bị các công cụ, mẫu mã, các chương trình khuyến mãi, đào tạo, hội chợ,
• Interpreting,Translating Vietnamese – English. Translating other languages depending
liệu và trực tiếp Anh- Việt- Anh. Phiên Dịch tài liệu ngôn ngữ khác: Tiếng Hàn, Trung,
n abilities such as Korean, Chinese, Japanese, Cambodian,..is a plus/Biên Phiên Dịch tài
Nhật, Cam- pu- chia,...là một điểm cộng
• Participating on ERP, CRM, Website project, Marketing and Communication activities
depending on ability/Tham gia các dự án ERP, CRM, WEB hoặc các hoạt động truyền
thông, tiếp thị tùy khả năng
JOB REQUIREMENTS/YÊU CẦU CÔNG VIỆC:
• College or higher/Cao đẳng hoặc cao hơn
• English communication. Having Korean, Chinese, Japanese or Cambodian additionally is
a plus / Anh văn giao tiếp, biết thêm tiếng Hàn, Hoa, Nhật, Cam- pu- chia là lợi thế
• Proficiency in using common MS Office, professional reports and modern
chuyên nghiệp.
communication tools/Sử dụng các công cụ văn phòng, truyền thông hiện đại, báo cáo
• Preferably 6 months experienced in a professional working enviroment with high
nghiệp với áp lực công việc cao, định hướng chất lượng và kết quả cuối
pressure, quality- and result oriented/ Ưu tiên 6 tháng kinh nghiệm ở môi trường chuyên
• Reliable, hard- working, passioned, service- minded and having high responsibility.
Ability/Tin cậy, cầu tiến, nhiệt huyết, trách nhiệm cao. Khả năng đa nhiệm, quản xuyến
công việc áp lực cao
JOB BENEFITS/PHÚC LỢI CÔNG VIỆC:
Continuos Learning and Developing Environment:
• Opportunity to learn, create networks and relationships with senior candidates and
leading organizations in the industry, participate in seminars, sharings
• Get a chance to use modern recruitment tools, participate in the company’s system
building stage, digital transformation, ERP and continuous development opportunities
• Participate in trend analysis, learn analytical thinking from leaders, get suggestions and
quickly deploy innovative, high- value solutions
• Participate in skills training courses, branding, etc according to the training program of
the enterprise
• Many opportunities for Promotion in Career, development in the field of training, human
resource development and other areas in the HR department depending on passion and
ability
Culture and Colleagues:
• Professional working characteristic, high intensity, punctuality
• Supportive manager and Board of Directors
• Young, Dynamic and Friendly working environment
Salary and Benefits:
• Join the Company on Birthdays, Team building, Volunteering, Company Trip, Year End
• Many opportunities in Career’s Promotion
• Health Insurance, Social Insurance, Private Insurance,..
• Fair, professional capacity assessment system, six – months’ s evaluation
• Compatitive Salary
Party, monthly internal activities, ...
• 13th month salary bonus and the company&039;s remuneration and welfare policies
GENERAL INFORMATION/THÔNG TIN CÔNG TY:
• Địa chỉ công ty: Lầu 4, Tòa nhà HUTECH, đường D1, Khu Công Nghệ Cao, Phường
• Thời gian làm việc: Thứ 2 đến thứ 6 (từ 8h đến 17h30) và sáng thứ 7 (từ 8h đến 12h)
Long Thạnh Mỹ, Quận 9, HCM