Sales Admin - Working at Hanoi office- Thời hạn 7 tháng

HEINEKEN VIETNAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 3 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

* PURPOSE OF THE POSITION
- To report and assist to Area Sales Manager on daily operation of Sales Area in term of administration jobs and make sure operation runs smoothly properly as Company’s policy
- Execute the sale administration jobs for daily sale team’s operation at sales area.
* JOB DESCRIPTION
Administrative tasks
- SIS daily update
- To assist RCM in daily sale administrative management.
- To assist ASM in the administration of carrying out all promotions campaign and summarising of results when the promotion ends including accruals.
- To administer all correspondence relevant with HVN&039;s partner
- To handle all administration matters.
- To handle administrative work in relation to sale dept.,. staff working at sales area and to coordinate with HR department to ensure employees related matters are systematically recorded, tracked and reported properly.
Tracking and following up promotion
- Payment summary as policy
- Tracking promotion progress frequently
- Promotion proposal, letter announcement & create promotion program in SIS system basing on program approved.
Sales Contract Management (OSR)
- To raise OSR (Outlet Sponsorship Requisition) in the system then conduct contract after getting approval from sales managers
- To maintain and update outlet sponsorship contract data base and prepare monthly report
- To maintain properly the filling system of tie up contract as company regulation
Managing payments
- To check, process the payment for expense claims of sales representative
- To monitor and payment all matters relation to signage, tie- up, promotion… as company procedure and provide a monthly report.
- To assist ASM control LME budget
* Weekly/ Monthly Report
- To do weekly/monthly Inventory,
- To do monthly signage, tie- up, promotion, report, and accrual

Yêu cầu công việc

- University/ College graduate in Business Administration/ Accounting…
- Good office skills (MS office, filing…).
- Conversant with spoken and written English
- Reliable, accurate, impartiality
- Good communication, planning and organizing, interpersonal skills
- At least 2- year experience in Sales Admin role.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 11:12:43

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Sales Admin - Working at Hanoi office- Thời hạn 7 tháng - Mã tin đăng: 4014189. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

HEINEKEN VIETNAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 3 Năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Bán thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
13/02/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây