Sales Logistics Manager

VOLTRANS LOGISTICS CO., LTD
Mức lương
15 - 30 triệu
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
OccupationalExperienceRequirements, 24, Kinh nghiệm 2 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Sales Area:

Prepare reports by collecting, analyzing, and summarizing information.
Develop business opportunities with agents/ partners in the network and arrange sales meetings with prospective corporate clients.
Work alongside the business in the areas of strategy, sales operations and financial goals of the department.
Searching new clients and developing new business with local shipper/ consignee, local factories under Voltrans ‘s service.
Constantly update information on the market.
Maintain relationships with clients by providing support, information, and guidance.
Identify service improvements or new services by remaining current on industry trends, market activities, and competitors.

Training & Development Area:

Weekly meet with the Sales Team and support them.
Participate in the recruitment process of the Sales Team.
Recognize their talents and continuously train, develop all team members.

Benefit

Salary: Agreement + Attractive Sales Policies.
Travel, outdoor activities, outings, and employee welfare (birthdays, festivals, bonuses on major holidays, etc.).
Full benefits according to labor laws, including social insurance, health insurance, and unemployment insurance.
Professional working environment with clear work processes, utilizing technology software for task management.

Yêu cầu công việc

Requirements:

More than 03- 05 years of experience relating to the Logistics field.
Bachelor&039;s/College degree in Foreign Trade/International Business/ Logistics/ Business Administration/ Marketing, or related fields.
Male/Female.

Skills / Attitude

Results driven and customer focused;
Sufficient knowledge of modern management techniques and best practices;
Being good at communication and negotiation skills.
Leadership and human resources management skills;
Being professional and keeping work ethics
Ability to meet sales targets;
Excellent organizational skills;

Benefits

Travel, outdoor activities, outings, and employee welfare (birthdays, festivals, bonuses on major holidays, etc.).
Salary: Agreement + Attractive Sales Policies.
Full benefits according to labor laws, including social insurance, health insurance, and unemployment insurance.
Professional working environment with clear work processes, utilizing technology software for task management.

Working Hours:
Monday to Friday (Morning 08:00- 12:00, Afternoon 13:00- 17:00). Saturday (Morning 08:00- 12:00).

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Công tác phí, Nghỉ phép năm, CLB thể thao

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-12-16 20:20:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
03/02/2026
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
OccupationalExperienceRequirements, 24, Kinh nghiệm 2 Năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Sales Logistics Manager - Mã tin đăng: 5454470. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

VOLTRANS LOGISTICS CO., LTD

Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: 4/2 D2 P.25, Q. Bình Thạnh Tp HCM, Việt Nam

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Sales logistics manager tại tỉnh/thành