Senior Admin Specialist

CÔNG TY TNHH GALAXY DIGITAL HOLDINGS
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 4 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Responsible for coordinating, organizing, and supervising all administrative and logistical activities at the Contact Center. The goal is to ensure a stable working environment, sufficient equipment, compliance with internal procedures, and effective support for the call center&039;s operations.
MAIN RESPONSIBILITIES:
Administrative Management:

Coordinate with the IT and technical departments to set up, maintain, and repair end- user equipment.
Ensure facilities, seating, and equipment (PCs, headsets, network, IP phones, printers, etc.) are always ready for call center staff
Manage the issuance and retrieval of assets and tools when staff join, leave, or change positions.

Personnel and Shift Coordination Support:

Control related forms and documents: leave applications, shift change requests, administrative incident reports.
Monitor staff attendance at the beginning and end of shifts, and help record personnel status (absent, on leave, shift change).
Coordinate with Workforce/Scheduler to ensure accurate input data for shift planning.​

Logistics and Facility Management:

Propose equipment maintenance and replacement when necessary to ensure uninterrupted operations.
Act as a liaison for receiving and communicating information related to electricity, water, air conditioning, meeting rooms, and floor activities among relevant parties.

​4. Event Organization and Internal Communication:

Coordinate with the HR/Communications department to convey administrative announcements, regulations, and operational guidelines.
Support the organization of internal programs for employees: birthdays, awards, team- building activities, etc..

Stationery Tracking:

Propose other items if needed.
Track tools and stationery, and coordinate with the general administration department for proper allocation and distribution.

Reporting:

Prepare periodic administrative reports on incidents, SLA processing, etc..

Yêu cầu công việc

JOB REQUIREMENTS:
Education: College/University degree in Administration, Office Management, Human Resources Management, or a related field.
Experience:

At least 3 years of experience in administration, with a minimum of 1 year in a Contact Center environment or similar (call center, BPO, etc.).
Experience in coordinating an administrative team or implementing asset/operations management systems is a plus.

Skills:

Priority is given to candidates who know how to use asset and task management software (Trello, Jira, Notion, etc.).
Strong organizational, time management, and problem- solving skills.
Proficient in MS Office (Word, Excel, Outlook).

Work Attitude: Proactive, responsible, honest, able to work independently, and has a strong sense of support.
BENEFITS:

Opportunity for career advancement to a management position.
Professional and dynamic working environment.
Full participation in social insurance, health insurance, unemployment insurance, and annual holiday/vacation entitlements.
Competitive salary.

ĐỊA ĐIỂM LÀM VIỆC: 345 Phạm Văn Bạch, Phường 15, Quận Tân Bình (Trong tuần sẽ làm 1- 2 ngày tại Văn Phòng Quận 9, còn lại làm tại Tân Bình)

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm, CLB thể thao

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-08-16 07:45:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
08/09/2025
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 4 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Marketing - PR
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Senior Admin Specialist - Mã tin đăng: 5218827. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH GALAXY DIGITAL HOLDINGS

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job