Senior Brand Manager (FMCG)

CÔNG TY CỔ PHẦN THỰC PHẨM DINH DƯỠNG NUTIFOOD
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 10 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Ensures consumer centricity, applies Innovation levers, contributes and executes Innovation pipeline, maintains vibrancy via relevant renovation for his/her brands
Develops advertising, media and project briefs. Works closely with agencies to create and improve advertising campaigns and marketing communications.
Flawless and timely execution of the brand’s marketing programs. Monitors and evaluates program results against planned objectives. Quickly recommends and implements contingency plans to ensure achievement of objectives.
Provides sales team with the necessary support to enable them to sell the product i.e. printed and/or electronic promotional materials, product trainings, etc.
Fingertip knowledge of key business data and applies an understanding of relevant internal and external data trends to the planning process. Puts together and manipulates own data.
Develops promotional and communication materials that adhere and comply with regulatory, legal and medical guidelines.
Develops a strong marketing plan to support attainment of sales, profit and marketing objectives.
Leads and manages new product development, working closely with key enablers to ensure timely and feasible product launches. Works on pre- launch planning and launch preparations for pipeline of new products.
Closely works with Demand Planners in the development of product forecasts and regularly monitors inventory and supply levels in ensuring forecast accuracy achievement. Negotiates and aligns forecast considerations and targets with Trade Marketing.
Goes on field on a regular basis to understand the current state of the business and generate new insights that can be translated into strategies and programs that will help achieve company goals.
Defines the brand’s vision, positioning statements and creates strategies to support the vision.
Develops and updates consumer portrait, understands in store environment, contributes to category strategy, defines desired relative price, provides recommendation to pricing and promotional strategy, proposes SKUs for key channels and key customers

Yêu cầu công việc

Bachelor degree in Marketing or related field is preferred.
At least 10 years of experience Marketing in FMCG with 5 years of experience in brand management.
Excellent at project management, new product development
Influential & alignment skill with cross- function & high- level stakeholders.
Can- do attitude with strong influencing skill, delivering the results and able to make change.
Good analytical, strategic thinking for brand management.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm, CLB thể thao

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-12-02 19:05:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
31/07/2025
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 10 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Marketing - PR
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Senior Brand Manager (FMCG) - Mã tin đăng: 5143620. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY CỔ PHẦN THỰC PHẨM DINH DƯỠNG NUTIFOOD

Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: 281-283 Hoàng Diệu, P.6, Q.4

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Senior brand manager tại tỉnh/thành