Senior Customer Service

SGS VIETNAM LTD
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Tân Phú, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 năm kinh nghiệm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- Ensure customer care service standard of the company is strictly adhered to by every customer service personnel, ensure that SGS&039; customer database is properly entered and kept in a way that whenever any information is needed in the future, it can be easily accessed.
- Develop and maintain positive relationships with customers, promoting customer loyalty and repeat business
- Respond to test inquiries and queries from customers and provide a thorough and speedy resolve, handle daily operation of the CS Team (inquiries, quotations, samples receipt/dispatch, buyer information, invoicing, debt collection, etc.).
- Follow up special test orders from EE Key Accounts which produce finished goods such as TTI, Estec, Datalogic, Vinfast, etc with the complicated test items, test plans and special requirements in TAT and Technical Special Requirement.
- Stay up- to- date with company policies and procedures, as well as EE industry standards, such as the Restriction of Hazardous Substances (RoHS) directive, WEEE Directive, REACH SVHC Regulations.
- Manage client complaints such as investigating complaints/claims, suggesting solutions for management’s approval, responding to clients and taking proper actions to improve the situation.
- Review and close required documentation after completing the jobs. Responsible for quality management system (SOP, forms, guidelines, quality database update, etc.).

Yêu cầu công việc

- Good written and communication skills in English
- Strong problem- solving and customer service skills
- Bachelor&039;s degree in a relevant field or equivalent experience
- Ability to thrive effectively under pressure

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-19 05:55:25

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Senior Customer Service - Mã tin đăng: 4200746. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

SGS VIETNAM LTD

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 năm kinh nghiệm
Trình độ yêu cầu
Cử nhân
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
13/05/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây